مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها می‌توانند فرهنگ ما را تحت تاثیر قرار دهند و بر این اساس، باید تلاش بیشتری در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ - 21January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی معاونین آموزشی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز در سالن جلسات اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اهمیت ارائه دو واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده و با تلاش معاونین آموزشی دانشگاه‌ها، این دو واحد درسی با رغبت بیشتر دانشجویان روبرو شود.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشت و رزمندگان این استان تقریبا در همه عملیات‌ها شرکت داشتند، پس شایسته است که عملکرد این استان در آن دوران به خوبی به نسل جدید منتقل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بهترین روش انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید از راه آکادمیک و علمی است که این رویکرد در دانشگاه‌های ما شکل گرفته است.

آسمند عنوان کرد: مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها می‌توانند فرهنگ ما را تحت تاثیر قرار دهند و بر این اساس، باید تلاش بیشتری در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس داشته باشند.

وی گفت: مدیریت قوی و قدرت‌مند ما در دفاع مقدس بوده که سبب شکل‌گیری پیروزی‌های ما در این دوران شد و در این دوران ساز و کارها برای اداره و پشتیبانی جنگ به خوبی توسط فرماندهان ما به کار گرفته شد پس لازم است که بتوانیم این مسائل را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار