جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان برگزار شد

ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به ریاست استاندار و با حضور مسئولین دستگاه‎های مختلف همدان در استانداری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ - 21January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ریاست استاندار در سالن شهدای استانداری این شهر با حضور اعضا برگزار شد.

در آغاز این جلسه سردار «مهدی ظفری» دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن گرامی‌داشت نام و خاطر سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: همدلی در کشور عزیز ایران اسلامی ما بی نظیر است و شکوه حضور در تشییع و مراسم عزاداری سردار سلیمانی گواه این امر بود و ما باید برای حفظ آن بیش از پیش تلاش کنیم.

سردار ظفری ادامه داد: این روز ها همدلی و وحدت میان نظامیان، خصوصا فرماندهان بیشتر دیده می شود که خود، فرصتی مناسب و عالی است.

وی در ادامه افزود: جلسه امروز شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با دو محوریت بحث در حوزه های شورای هماهنگی دفاع مقدس و امور مربوط آن و در مورد مسائل مربوط به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تشکیل شده است.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: ان شاءالله با این جمع بسیجی در این مکان امروز همه ما تلاش خواهیم کرد تا آرامش و امنیت را که در آن هستیم قدر بدانیم و برای حفظ آن تلاش و برنامه ریزی کنیم که این آرامش و امنیت مدیون و مرهون خون شهداست.

ظفری گفت: در این مراسم از سند بومی شده راهیان نور استان که به همت سپاه پاسداران این استان تدوین و آماده شده است رو نمایی خواهد شد و موضوعات حول آن بحث و تبادل نظر خواهیم داشت.

در این جلسه سردار «مهدی فرجی»، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: سند بومی راهیان نور بر طبق دستور کار کشوری در استان آماده شده است که به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تحویل شده و آماده است.

فرجی افزود: این سند به ادارات استان ارسال خواهد شد تا همه در حمایت از آن بر اساس وظایف خود همکاری کنند تا این راه به بهترین شکل انجام شود و دیگر استان ها نیز بتوانند از این سند بومی همدان به جهت بهره برداری در استان خود استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در مجموعه های اردوگاهی استان همدان در مناطق عملیاتی جنوب کشور مشکلاتی هست که باید با همت مسئولان استانی و دستور استاندار همدان پیگیر شود تا هرچه سریع تر مسائل اردوگاه های همدان در آن مناطق با همت مدیران شهر حل شود.

در نشست امروز شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان «سیدسعید شاهرخی»، استاندار همدان گفت: حضور بی نظیر و چشمگیر مردم در مراسم شهید سلیمانی برکتی است که خون این شهید داشت.

شاهرخی عنوان کرد: تجمع امروز ما در این جلسه بیعتی مجدد با حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس است و باید برای این امر گام برداریم که یکی از این امور مهم رسیدگی به مسائل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان است.

وی خاطرنشان کرد: وجود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در شهر ما یک نعمت است و جای شکر دارد و باری حفظ آن باید تلاش شود.

در ادامه استاندار همدان گفت: طرح «سپاس» یکی از طرح های بسیار عالی در این راستا بوده و هست که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران هر ساله در حال اجراست که انتظار می رود امسال نیز در این فرصت باقی مانده عملی شود.

در پایان مراسم از سند راهیان نور بومی استان همدان رو نمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار