سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

موضوع توزیع کیک‌های آلوده یک عملیات روانی بود/ تمامی عوامل این موضوع دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه موضوع توزیع کیک‌های آلوده، عملیات روانی بود، گفت: خوشبختانه تمام کسانی که به این موضوع دامن زدند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۸۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۶ - 24January 2020

موضوع توزیع کیک‌های آلوده بیشتر یک عملیات روانی بود/ تمامی عوامل این موضوع دستگیر شدندسردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص دستگیری کسانی که اقدام به توزیع کیک‌های آلوده در برخی از استان‌های کشور می‌کردند، اظهار داشت: موضوع توزیع کیک‌های آلوده بیشتر از هر چیز، یک عملیات روانی بود.

وی ادامه داد: کسانی که اقدام به توزیع این کیک‌ها کردند، مقاصد امنیتی و اقتصادی را در نظر داشتند و خوشبختانه کسانی که به این موضوع دامن زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش دفاع‌پرس، در ماه‌های گذشته افرادی در 11 استان کشور اقدام به توزیع کیک‌هایی کردند که در آن‌ها قرص‌های «هیوسین»، «رانیتیدین» و «آنتی‌هیستامین» جاسازی شده بود.

هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان نداریم

سردار اشتری در ادامه در خصوص همکاری نیروی انتظامی با سپاه، ارتش و بسیج برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در این مناطق، اجرای وظایف ذاتی خود که استقرار امنیت است را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با حضور در مناطق سیل‌زده اجازه تعرض به اموال مردم را نمی‌دهد؛ همچنین مأموران ما با حضور در راه‌ها به تسهیل تردد خودروهای حامل کمک‌های مردمی تلاش می‌کنند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه با حضور نیروی انتظامی در مناطق سیل‌زده امنیت برقرار می‎شود، امدادرسانی به مردم هم صورت می‌گیرد و خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده نداشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار