فرمانده جبهه مقاومت و همرزم شهید «سلیمانی»:

امروز جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروی قدس در دنیا قدرت عملیات دارد

سردار «اسرافیل کریمیان» گفت: امروز با داشتن نیروی قدس، جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا قدرت عملیات دارد.
کد خبر: ۳۸۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ - 22January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «اسرافیل کریمیان» از فرماندهان جبهه مقاومت و همرزم سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» امشب در محفل خاطره «سرّ دلبران» که در امامزاده سید محمد (ع) فریدونکنار برگزار شد، به ذکر خاطراتی از این سردار پرافتخار سپاه اسلام پرداخت و از ولایت‌پذیری شهید «سلیمانی» گفت و اظهار داشت: حاج «قاسم» سرباز وطن و ولایت بود و تا پای جان به ولایت وفادار بود.

امروز جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروی قدس در دنیا قدرت عملیات دارد

کریمیان با بیان اینکه سردار «سلیمانی» به فرمان مقام معظم رهبری در شکل‌گیری محور مقاومت تلاش کرد و بزرگترین ارتش شکست‌ناپذیر دنیا را تشکیل داد، افزود: جمهوری اسلامی با فرماندهی «قاسم سلیمانی» و مدافعان حرم نقشه دشمن را در منطقه نقش برآب کرد.

وی افزود: ما در سوریه یک جنگ جهانی کوچک را بردیم و کینه آمریکایی‌ها از حاج قاسم برمی‌گردد به کتاب خاطرات خانم «کلینتون»، دشمن به قصد متحد کردن دو دولت بر ضد ایران و سر بریدن مردم ایران داعش را شکل داده بود و با شکل‌گیری محور مقاومت، لشکر زینبیون‌، حیدرین، فاطمیون، حشدالشعبی عراق و... شکل گرفت و میلیون نفر رزمنده در نیروی قدس سپاه پاسداران تربیت کردیم.

امروز جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروی قدس در دنیا قدرت عملیات دارد

وی اظهار داشت: امروز با داشتن نیروی قدس، جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا قدرت عملیات دارد و ما به گفته سردار قاآنی جوانمردانه می‌زنیم؛ ما الان کاملا به همه ابعاد آمریکایی‌ها در منطقه احاطه داریم و به قدرتی رسیدیم که گزارش پهباد دشمن را اول ما می‌گیریم بعد آنها می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار