عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

تنها راه مقابله با جبهه استکبار وحدت حول محور مقاومت است

احمد علیرضابیگی گفت: تجربه ۴۰ ساله نشان داده که تنها راه ایستادگی در برابر مستکبران مقاومت است و پشتوانه مردمی در این مسیر پایه‌های مقاومت را تحکیم می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ - 23January 2020

تنها راه مقابله با جبهه استکبار وحدت حول محور مقاومت استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم شهرستان‌های تبریز،‌ آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت ادامه راه مقاومت در برابر استکبار جهانی اظهار داشت: بعد از عملیات ترور سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد جوشش و خروش مردم بودیم و اقشار مختلف مردم به میدان آمده و همگی با هم متحد شده و شعار انتقام سردادند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این اتفاق اقشار مختلف جامعه همگی متحد شده و خواهان ایستادگی در برابر سلطه‌گری و زورگویی آمریکایی‌ها شدند. قطعا اگر این اراده و اتحاد مردم نبود نمی‌توانستیم پاسخ کوبنده‌ای به آمریکایی‌ها دهیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار توانایی و تکنولوژی عملیاتی آنچه که به ما قدرت می‌دهد در برابر نظام سلطه بایستیم وحدت و همدلی است. قطعا اگر آمریکایی‌ها پشتیبانی وسیع مردم را نمی‌دیدند به سمت عملیات مقابله به مثل می‌رفتند. آنچه که امروز در برابر جامعه جهانی می‌تواند از منابع کشورمان محافظت کند مقاومت با پشتوانه مردمی است.

علیرضابیگی گفت: تجربه ثابت کرده که برای حفظ منافع کشور تنها پیگیری حقوقی کارگشا نیست، بلکه آنچه به ما قدرت می‌دهد مقاومت در برابر زیاده‌خواهی جبهه استکبار است. برای این‌که مردم حضور پرشور و پررنگی در انتخابات داشته باشند متاسفانه از سوی دولتمردان اقدامات خوبی صورت نگرفته است. افزایش ناگهانی و بدون برنامه‌ریزی قیمت بنزین نیز در افکار عمومی جامعه تاثیرگذار بوده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: تنها راه مقابله در برابر زورگویی مستکبران در عرصه بین‌المللی وحدت حول محور مقاومت است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار