رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اعزام اکیپ خدمات‌رسانی هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

«مندنی سیدی» از اعزام اکیپ خدمات‌رسانی هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ - 24January 2020

«مندنی سیدی» رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج از اعزام اکیپ خدمات‌رسانی هیئت رزمندگان این استان به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: اکیپ‌های اعزامی برق، لوله‌کشی و آشپزخانه صحرایی در سیستان و بلوچستان مستقر شده است.

رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین کاروان کمک‌های مردمی شامل مواد غذایی، بهداشتی، البسه گرم، پتو و مایحتاج اولیه سیل زدگان عازم سیستان و بلوچستان شده است.

سیدی با بیان اینکه کمک به هموطنان سیل‌زده یادآور دوران دفاع مقدس است، افزود: هیئت رزمندگان اسلام کهگیلویه و بویراحمد یک هیئت فرهنگی و جهادی است که به عنوان یک جمعیت مومن و متعهد، بدون هیچ توقعی برای تداوم و استمرار رسالت جهادی خود پای کار است.

وی عنوان کرد: این هیئت همواره در کمک‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی و حوادث ناگوار همچون سیل و زلزله و دستگیری از نیازمندان و محرومان فعال و پیشتاز بوده است.

رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همان روحیه‌ خودجوشی که ملت ایران در دوران دفاع مقدس برای پشتیبانی از رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند امروز هم برای کمک به هموطنان سیل‌زده وجود دارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار