امام جمعه یاسوج:

همراهی اروپایی‌ها با آمریکا در تحریم‌ ملت ایران بیانگر خلف وعده و دروغگویی آنهاست

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» به همراهی اروپایی‌ها با آمریکا در تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع بیانگر خلف وعده و دروغگویی آ‌نهاست همچنان که در طول تاریخ از سوی اروپایی‌ها مخصوصا انگلیسی‌ها شاهد توطئه‌ها و خلف وعده‌های زیادی بوده‌ایم.
کد خبر: ۳۸۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 24January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: آن حضرت مقام و جایگاه والایی داشته و همسر ولایت، مادر امامت و دختر نبوت هستند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل اشاره کرد و گفت: حضرت امام خامنه‌ای مطالب مهمی را بیان فرمودند از جمله این که در هفته‌های اخیر دو ایام‌الله داشتیم.

حسینی متذکر شد: بی‌شک موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد یوم‌الله بود و همچنین تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی که انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به همراهی اروپایی‌ها با آمریکایی‌ها در تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع بیانگر خلف وعده و دروغگویی آن‌هاست همچنان که در طول تاریخ از سوی اروپایی‌ها مخصوصا انگلیسی‌ها شاهد توطئه‌ها و خلف وعده‌های زیادی بوده‌ایم.

امام جمعه یاسوج با اشاره به خیانت‌هایی که اروپا و آمریکا در حق ملت و کشور ایران کرده‌اند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارهای بار به این موضوع اشاره کرده‌اند که نباید به این‌ها اعتماد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها چهار هفته دیگر به برگزاری انتخابات وقت داریم و پیش‌بینی می‌شود که مردم استان همچون گذشته حضور پر شور در انتخابات داشته باشند.

حسینی چند توصیه انتخاباتی کرد و در همین خصوص، افزود: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از دادن وعده‌های دروغین بپرهیزند و وعده‌ها باید عاقلانه و منطقی، منصفانه و واقعی باشد.

وی ابراز کرد: برنامه‌های داوطلبان باید بدون تخریب دیگر نامزدها باشد و از تشنج‌آفرینی پرهیز کنند که به ضرر وحدت مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها