فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

امروزه هر یک از آحاد ملت ایران یک رسانه است

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: پیش از پیروزی انقلاب رسانه‌ها در خدمت زر و زور بود، اما امروز هر یک از آحاد ملت ایران خودش یک رسانه است و هر کسی در چارچوب قوانین می‌تواند فعالیت کند. 
کد خبر: ۳۸۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ - 24January 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» امروز در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، فضای حقیقی حوزه‌های مختلف را متاثر و تاثیر پذیر از فضای مجازی برشمرد و اظهار داشت: امروز ما درگیر استکبار جهانی هستیم و به عنوان یک پدیده در عصر حاضر بدنبال حذف شر ظلم و ظالم از سر مردم منطقه و جهان هستیم.

وی در ادامه به اهمیت بسیار بالای فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتما باید از فضای مجازی بهره ببریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توان یک زیرساخت و حوزه را تقویت یا تخریب کرد.

وی یادآور شد: مفتخریم که به عنوان یکی از اولین ارگان‌ها در حوزه تولید محتوای فضای مجازی ورود پیدا کردیم و امروز از حدود 80 نفر از جوانان خواهر و برادر در رقابتی 48 ساعته به تولید محتوا پرداختند تجلیل خواهیم کرد.

کشکولی بیان کرد: فضای مجازی و برنامه های کاربردی سرعت و کیفیت زندگی را بالا برده است.

وی تاکید کرد: در محیط جهانی امروز گاهی خلق یک انیمیشن، برنامه و محتوای متناسب با فضای مجازی تأثیر بسیاری بر جریانات سیاسی و اجتماعی و غیره دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ رسانه تاثیرگذاری در ایران نداشتیم، افزود: کلیه انتشارات پیش از انقلاب تحت کنترل رژیم شاهنشاهی بود اما امروز هر یک از آحاد ملت ایران خودش یک رسانه است و هر کسی در چارچوب قوانین می‌تواند فعالیت کند. 

وی گفت: پیش از انقلاب رسانه‌ها در خدمت زر و زور بود اما امروز فضا کاملا تغییر کرده است و مسوولان دائما در معرض انتقاد قرار دارند.

کشکولی تصریح کرد: در فضای اقدامات خوبی توسط جوانان ما انجام شده و در مقابل هزینه‌های میلیارد دلاری دشمن در این زمینه توانسته‌ایم تاثیرگذاری خوبی داشته باشیم اما باید بیش از این کار کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها