مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد:

نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال در یاسوج آغاز شد

«محمود محمدی» از آغاز به کار نخستین رویداد استارت‌آپی تولید محتوای دیجیتال در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ - 24January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «محمود محمدی» مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار نخستین رویداد استارت‌آپی تولید محتوای دیجیتال در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: در این رویداد که در مدت ۴۸ ساعت برگزار می‌شود هر کدام از تیم‌های شرکت‌کننده با یک محور مشخص که روز شروع رویداد به تیم‌ها اعلام شده است، تا پایان ۴۸ ساعت و با یک رقابت جذاب مشغول کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره به رقابت می‌پردازند تا بهترین محصولات را از نظر فنی و محتوایی در پایان ارائه دهند، افزود: هیچ محدودیتی در استفاده از نرم‌افزارها برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های حاضر در این رویداد باید تجهیزات الکترونیکی اعم از لپ تاپ، تلفن همراه، هارد اکسترنال، فلش و سایر ملزومات دیگر را در مدت برگزاری این رویداد ۴۸ ساعته به همراه داشته باشند.

محمدی عنوان کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان در کهگیلویه وبویراحمد در رده‌های سنی مختلف و در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار