مسئول هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز عنوان کرد؛

تلاش آمریکا برای فراموشی موشک‌باران پایگاه عین الاسد

سردار «مصطفی سلیمانی» گفت: آمریکا تلاش می‌کند تا شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و موشکباران پایگاه آن‌ها در عین الاسد برای ملت ایران اسلامی به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۳۸۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ - 24January 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرادر «مصطفی سلیمانی» مسئول هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه الیگودرز اظهار  داشت: امروز انقلاب اسلامی با شکل دادن محور مقاومت در برابر استکبار جهانی به یک کشور تاریخ ساز و آغاز کننده مقاومت در برابر ظالمان شناخته می‌شود.

وی افزود: آمریکا تلاش می کند تا شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و موشک ‌باران پایگاه آنها در عین الاسد که یوم الله است، برای ملت ایران اسلامی به فراموشی سپرده شود اما بدانند که هیمنه آنها در منطقه شکسته شده است و دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت

مسئول هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز عنوان کرد: دولت تروریست آمریکا سردار قاآنی را تهدید به ترور می کند، اما ما به آنها می گوییم هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

وی بیان کرد: هیئت رزمندگان اسلام الیگودرز با اجراء و حضوردر برنامه های مختلف شهرستان تلاش می کند در خدمت به مردم و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و در راستای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها