مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی می‌شوند

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از ساماندهی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان خبر داد و گفت: در این راستا باید آخرین آمار و اطلاعات مربوط به تعداد اساتید مجوزدار و بازنشسته این درس تهیه شود.
کد خبر: ۳۸۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 25January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هم‌اندیشی با کارکنان این اداره‌کل با اشاره به برنامه‌های مدیریت‌های مختلف، اظهار داشت: اشراف بر دستورالعمل‌ها و پیگیری مصوبات نشست‌ها باید با جدیت مدنظر کارکنان باشد.

وی دانشنامه استانی دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرای این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: وضعیت مقالات علمی این پروژه در سال جاری باید هر چه سریع‌تر توسط دانشگاه یاسوج تعیین تکلیف شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های مدیریت هنری و سینمایی این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: ثبت آثار در جشنواره رسام با کیفیت و سرعت بهتری انجام شود، ضمن اینکه برای برگزاری کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس پیگیری‌های لازم انجام شود.

آسمند همچنین خواستار پیگیری مسائل مربوط به انجمن‌های راهیان نور و پیگیری فرآیند چاپ کتاب‌های تولید شده در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیریت‌های مربوطه شد و بیان داشت: همچنین به زودی نشستی با اساتید فعال درس آشنایی با دفاع مقدس برگزار و جهت ساماندهی آنها، آخرین آمار مربوط  به تعداد اساتید مجوزدار و بازنشسته تهیه شود.

وی به آخرین وضعیت یادمان شهدای گمنام بخش دیشموک اشاره کرد و متذکر شد: شهرداری دیشموک در حد توان خود کارهایی مانند حصارکشی و تسطیح را انجام داده و علاوه بر 100 میلیون تومانی که برای این پروژه در نظر گرفته شده، لازم است فرمانداری کهگیلویه نیز به صورت جدی‌تر برای ساخت این یادمان همکاری کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار ساماندهی تشکل‌های مردم‌ نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار