حلقه محاصره تروریست‌ها در «معره‌النعمان» تنگ‌تر شد

ارتش سوریه امروز ضمن پیشروی در جنوب شرقی ادلب، ضربات مهلکی را به تروریست‌ها وارد و حلقه محاصره آن‌ها را در شهر راهبردی «معره‌النعمان» تنگ‌تر کرد.
کد خبر: ۳۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ - 27January 2020

ارتش سوریه حلقه محاصره تروریست‌ها را در «معره‌النعمان» تنگ‌تر کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه امروز (دوشنبه) نیز به پیشروی خود در جنوب شرقی «ادلب» ادامه داد و ضربات مهلکی به تروریست‌ها وارد کرد.

ارتش سوریه مناطق جدیدی را به تسلط خود درآورده و حلقه محاصره شهر «معره‌النعمان» را تنگ‌تر کرده است. نیروهای سوری خطوط امدادرسانی تروریست‌ها را قطع کرده‌اند و آماده ورود به این شهر راهبردی هستند.

خبرنگار اسپوتنیک در حومه ادلب گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه امروز به پیشروی‌های خود در حومه معره النعمان در جنوب ادلب ادامه دادند و بر شهرک «معراته» و «کفرباسین» در جنوب شرق معره النعمان مسلط شدند که این پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها رخ داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه به اطراف پادگان «الحامدیه» در حومه شهر راهبردی معره النعمان رسیده‌اند و این پس از آتش سنگین توپخانه‌ای و موشکی رخ داده است.

عملیات ارتش سوریه در حومه جنوب شرقی ادلب طبق طرح محکم و حساب‌شده انجام و خطوط امدادرسانی برای تروریست‌ها در حملات توپخانه‌ای و هوایی قطع می‌شود تا زمینه برای حرکت نیروهای زمینی فراهم شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار