ما قوی هستیم- ۶۳/

اعزام دانش‌آموزان پسر کرمانی از مزار سردار شهید «قاسم سلیمانی» به راهیان نور

دانش‌آموزان پسر کرمانی از مزار سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» واقع در گلزار شهدای شهر کرمان، عازم اردوی راهیان نور شدند.
کد خبر: ۳۸۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 27January 2020

دانش‌آموزان کرمانی از مزار سردار شهید «قاسم سلیمانی» عازم راهیان نور شدندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش‌آموزی، ویژه دانش‌آموزان پسر در کرمان، امروز (دوشنبه) از مزار سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» واقع در گلزار شهدای شهر کرمان آغاز شد.

اعزام ۴۰ کاروان دانش‌آموزی پسر از استان کرمان به راهیان نور

«مجید سعادت» رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان در این مراسم، با اشاره به اینکه این مرحله ویژه دانش‌آموزان پسر است و در مرحله قبل دانش‌آموزان دختر اعزام شده بودند، اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان پسر به اردو‌های راهیان نور، طی چهار مرحله انجام می‌شود که در این راستا اعزام ۴۰ کاروان از سراسر استان کرمان پیش‌بینی شده است و اعزام تمام کاروان‌ها، از محل مزار سردار شهید «قاسم سلیمانی» انجام می‌شود.

دانش‌آموزان شهید از امتحان الهی نمره ۲۰ گرفتند

در این مراسم، حجت‌الاسلام «رضا کمالی» معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه «ثارالله» استان کرمان، با بیان اینکه دانش‌آموزان شهیدی داریم که در کلاس درس هیچ دانشگاهی شرکت نکرده‌اند، اظهار داشت:، اما همین دانش‌آموزان در امتحان الهی قبول شده و راه خداوند را رفتند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان شهید ما نمره ۲۰ را از امتحان الهی گرفتند و برگزیده خدا شدند، گفت: بعضی‌ها در دنیا کار‌هایی می‌کنند که برای مدتی معروف و بزرگ شوند، افزود:، اما شهدا با جهاد در راه خدا و رفتن راه و مکتب اهل‌بیت (ع) برای همیشه ماندگار شدند.

حجت‌الاسلام کمالی، اردو‌های راهیان نور را کلاس دین‌داری، جهاد و شهادت دانست و با بیان این‌که مناطق عملیاتی دفاع مقدس، جای پای شهدایی است که برای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند، گفت: بیش از ۳۵ هزار شهید دانش‌آموز در کشور داریم که با فرهنگ «شهادت»، دشمن را شکست دادند.

وی با بیان اینکه سردار شهید «قاسم سلیمانی»، در مسیر خدا، ولایت و مقاومت ثابت قدم بود، تأکید کرد: در اردو‌های راهیان نور راه و روش شهدا را از خدا بخواهید تا عاشق خدا شوید و غیر خدا را از دل خود بیرون کنید تا عزت‌مند شوید.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان کرمان خاطرنشان کرد: سردار شهید «قاسم سلیمانی» تمام کارهایش در اوج اخلاص و بندگی خداوند بود و امروز خواسته شهدا، پیروی از ولایت، ایستادگی و مقاومت است.

خاطرنشان می‌شود، از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۳ هزار و ۵۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر استان کرمان با هماهنگی سپاه ثارالله، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، در مرحله اول اعزام کاروان‌های راهیان نور، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار