تشریح برنامه‌های نامزدهای نهایی جشنواره «پایتخت کتاب»

جلسه داوری ششمین پایتخت کتاب ایران به منظور بررسی برنامه‎های پنج نامزد نهایی راه‎یافته به ششمین دوره پایتخت کتاب ایران برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 28January 2020

تشریح برنامه‌های نامزدهای نهایی جشنواره «پایتخت کتاب»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر پایتخت کتاب ایران با اشاره به برگزاری ششمین دوره این رویداد فرهنگی گفت: خوشبختانه در این دوره علی‌رغم تنگناهای موجود برنامه‎های خوبی چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی به دبیرخانه ارسال شده که نشان می‏‌دهد همان‌گونه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عنوان کرده بودند، ایرانی را نمی‌توان از فرهنگ و کتاب جدا کرد.

حیدری با تاکید بر هم‎افزایی نهادهای شهری در برنامه‎های پایتخت کتاب ایران عنوان کرد: شهرهایی که هم‎افزایی نهادهای شهری بالا بوده است، موفق‎تر بوده‎اند و برنامه‎های بهتری برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران ارائه کرده‎‏اند.

دبیر پایتخت کتاب ایران با اشاره تعداد شهرهای شرکت‎کننده در ششمین جشنواره پایتخت کتاب ایران، بیان کرد: در این دوره پس از انتشار فراخوان، ۱۶۶ شهر برنامه‏‌های خود را ارسال کردند که از این میان ۳۸ شهر به مرحله نیمه‎نهایی راه یافتند. پس از بررسی آثار در مرحله نیمه‎نهایی سرانجام پنج شهر اوز، بم، ری، شیراز و رفسنجان به دور پایانی راه ‎یافتند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار