یکی از فرماندهان جبهه مقاومت:

شهید «سلیمانی» مرد میدان مبارزه بود / فرزندان مکتب فاطمی فتنه مذهبی منطقه را خنثی کردند

سردار «وجیه الله مرادی» گفت: فرزندان امام (ره) و تربیت شدگان مکتب فاطمی و علوی فتنه مذهبی داعش را که در پی اسلام هراسی در فضاهای مجازی بودند، را خنثی کردند.
کد خبر: ۳۸۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ - 28January 2020

شهید «سلیمانی» مرد میدان مبارزه بود / فرزندان مکتب قاطمی فتنه مذهبی منطقه را خنثی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «وجیه الله مرادی» مشاور عالی سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» امشب در یادواره 38 شهید مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرستان فریدونکنار ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) از رشادت و ولایتمداری شهید سلیمانی گفت و به تبیین جهاد فی سبیل الله پرداخت.

وی در ادامه به اهداف و توطئه‌های دشمنان در طرح خاورمیانه جدید پرداخت و اظهار داشت: دشمنان بعد از دو جنگی که در منطقه ما انجام دادند فتنه جدیدی به نام فتنه مذهبی را در یک جغرافیای تأثیرگذار محور مقاومت در جهان اسلام طراحی کردند که با تولد موجود نامشروعی به نام داعش همراه بود تا بتوانند اهداف شومی که در سر دارند را در منطقه ما عملیاتی کند.

سردار مرادی با بیان اینکه داعش جنایت های فجیعی را در سوریه و عراق انجام داد، گفت: این موجود خطرناک و خطرناکتر از خطر توسط ابرقدرت های استکباری به رهبری آمریکا بوجود آمد تا این فتنه مذهبی را اجرایی کنند و فرزندان امام (ره) و تربیت شدگان مکتب فاطمی و علوی وارد میدان شدند و این فتنه مذهبی که در پی اسلام هراسی در فضاهای مجازی بودند، را خنثی کردند.

وی با اشاره به فرماندهی حاج قاسم در جبهه مقاومت و براندازی داعش، افزود: این مالک اشتر انقلاب اسلامی به وعده صادق خود که به رهبری و ملت مسلمان داده بود و با مقاومت جانانه ای که یاران رسول الله (ص) اسلام انجام دادند فتنه مذهبی خنثی شد.

این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه اگر از حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب و راه اسلام تعبیر می‌شود، گفت: این سردار پرافتخار، در کارهای خود مدیریت داشت و رفاه طلب و آسایش‌طلب نبود؛ صبح سوریه بود و بعد از ظهر لبنان و... و هر جایی که مبارزه بود، هر جایی که حق و باطلی اگر درهم آمیخته می‌شد و فتنه‌ای در حال شکل‌گیری بود، حاج قاسم سلیمانی در آن میدان حضور داشت و مبارزه حق و باطل حضور می‌طلبد و مرد میدان اینجنینی می‌خواهد.

وی خاطرنشان: این بزرگ مرد سپاه اسلام در پایین‌ترین سطح مردم زندگی می‌کرد و خدا از ماها نگذرد اگر بخواهیم در راستای این مرد بزرگ غلو کنیم.

سردار مرادی با بیان اینکه امروز مشکل فقط از تحریم نیست، گفت: مشکل از نوع مدیریت و نوع نگاهی است که باید به مدیریت این جامعه داشته باشیم و حکومت اسلامی، در جامعه اسلامی، در انقلاب اسلامی مدیریتهای برو بیا می‌خواهد که خطرپذیر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها