در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

بیست و سومین یادواره ۴۹ شهید روستای صرم قم برگزار شد

بیست و سومین یادواره ۴۹ شهید روستای صرم قم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد چهارده معصوم(ع) این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲ - 30January 2020

بیست و سومین یادواره ۴۹ شهید روستای صرم قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بیست و سومین یادواره ۴۹ شهید روستای صرم بخش کهک قم و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید مقاومت، همزمان با سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان شهیدان و اهالی روستای صرم و سایر روستا‌های بخش کهک برگزار شد.

در این مراسم، «حسن عباسی» استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی طی سخنانی به تبیین ماهیت انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: اینکه تولیداتی مثل کشور‌های دیگر داشته باشیم، هنر نیست، بلکه هنر در این است که انقلاب اسلامی جوانانی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای بزرگوار را تربیت می‌کند که به لحاظ حماسه آفرینی در جهان می‌درخشند.
 
وی افزود: تعبیر اینکه «شاید این جمعه بیاید» خطاب به امام زمان (عج) تعبیر نادرستی است، زیرا آن امام بزرگوار در بین جامعه هستند و با تربیت افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی، شیخ زکزاکی، شیخ عیسی قاسم، سید حسن نصرالله و دیگران، در حال آماده ساختن جامعه برای ظهور هستند.

عباسی ادامه داد: قرن‌های متمادی طول کشید تا با تلاش پیامبران بزرگوار و امامان معصوم (ع) زمینه سازی بیداری مردم ایجاد شد و نهایتا حکومت اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی در بخش‌های دیگری از سخنان خود به موضوعاتی، چون مذمت مذاکره با آمریکا به عنوان قاتل سردار شهید سلیمانی، پشت صحنه سقوط هواپیمای اوکراینی و حمله موشکی سپاه به پادگان عین الاسد و آغاز پروژه فروپاشی جمهوری اسلامی از سوی دشمنان در نیمه اول سال ۲۰۲۰ با محوریت ترور مردم و کشته‌سازی اشاره و بر حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و انتخاب مجلس و دولتی انقلابی تاکید کرد.

در مراسم فوق که با اجرای برنامه های ویژه  ای از جمله سرود همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین میرمومنی امام جمعه بخش کهک، سرهنگ «شمسعلی اسدی» ارشد آجا در قم و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و برخی دیگر از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استان و بخش کهک، حضور داشتند.
 
در پایان، حاج محمود رشید، به مرثیه سرایی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و پاسداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای روستا پرداخت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار