مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

خدمت به خانواده شهدا باید به بهترین نحو انجام شود

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده گفت: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به این عزیزان است که باید به بهترین نحو انجام شود.
کد خبر: ۳۸۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 30January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی که برای حضور در شورای هماهنگی شهرستان «کلات» به این شهرستان سفر کرده است با حضور در منزل پاسدار شهید «حسن ساجدی» در شهر «زاوین» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت­‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این دیدار خدمت به خانواده شهدا را ضروری دانست و اظهار داشت: پدر و مادر شهدا چشم وچراغ ما هستند. هر کس در هر مسئولیتی قرار دارد باید با سعی وتلاش، مسیر خدمت به خانواده شهدا را هموار کند.

وی در پایان گفت: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به این عزیزان است که باید به بهترین نحو انجام شود. در این مسیر باید مراقب بود که خانواده شهدا دچار بی مهری واقع نشوند.

پاسدار شهید «حسن ساجدی» متولد سال 1345 و از رزمندگان گردان تخریب لشکر 5 نصر بود که در اسفند 1363 در عملیات «بدر» در «هورالعظیم» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار