سردار اشتری:

هوشیاری مردم موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده است

فرمانده ناجا گفت: با هوشیاری مردم، توطئه و فتنه‌هایی خنثی شده‌اند که هرکدامشان می‌توانستند یک نظام سیاسی را دگرگون کنند.
کد خبر: ۳۸۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ - 03February 2020

با هوشیاری مردم توطئه‌ها و فتنه‌هاس دشمنان خنثی شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در «همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد ناجا برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی فرمانده‌ای ولایی بود که خون این بزرگوار باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و همبستگی داخلی و ناامیدی دشمنان شد و امیدواریم بتوانیم راه و مکتب سردار سلیمانی را ادامه دهیم.

وی در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: مردم امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه بیشتری حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده ناجا گفت: انقلاب اسلامی که با رهنمود‌های امام خمینی (ره) شکل گرفت، بیشترین تغییرات را در منطقه و جهان به وجود آورد و جهان تا کنون شاهد چنین انقلابی نبوده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که دشمنان مشکلات زیادی برای کشور ما به وجود آوردند و دشمنان در غرب، شرق و جنوب به دنبال تجزیه کشور و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنان با حمایت از صدام در جنگ تحمیلی به دنبال شکست نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، اما با اعتقاد، ایستادگی و مقاومت مردم، دشمنان شکست خوردند.

فرمانده ناجا افزود: امروز هم با هوشیاری مردم، توطئه و فتنه‌هایی خنثی شده‌اند که هرکدامشان می‌توانستند یک نظام سیاسی را دگرگون کنند. این انقلاب مسیر خودش را شتابان طی کرده و در چله دوم انقلاب هم شاهد پیشرفت‌های متعددی خواهیم بود.

سردار اشتری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت‌های مردمی توانست نظام طاغوت را شکست دهد، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرموده حضرت امام (ره) انتخابات شکل می‌گیرد و جمهوری اسلامی بالاترین رأی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مراحل تشکیل تمدن اسلامی پرداخت و گفت: دولت اسلامی یکی از مراحل رسیدن به تمدن اسلامی است. برای رسیدن به دولت اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نه‌فقط هیأت دولت و وزرا بلکه کل کارگزاران نظام اسلامی باید نقش خود را ایفا کنند.

فرمانده ناجا اضافه کرد: پس از دولت اسلامی، جامعه اسلامی مد نظر است و باید در گام دوم انقلاب اسلامی به جامعه اسلامی دست پیدا کنیم و به آرمان‌های امام راحل و تدابیر حضرت امام خامنه‌ای نزدیک شویم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: جامعه اسلامی یعنی اینکه همه مردم بر اساس حدود الهی، احکام الهی و قوانین وضع شده، زندگی کنند.

وی با طرح این سوال که نقش نیروی انتظامی در فرآیند جامعه اسلامی چیست، گفت: نیروی انتظامی به فرموده امام خامنه‌ای باید در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران باشد؛ نیروی انتظامی باید در مرحله اول حافظ جان، مال و ناموس مردم باشد؛ چرا که این نیرو حافظ نظم و امنیت است و باید نظم و امنیت را ارتقا دهد.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی باشد و برای رسیدن به آن باید گام‌های بلندی برداریم.

سردار اشتری اظهار داشت: نیروی انتظامی پس از پیروی انقلاب اسلامی تا کنون توانسته تغییرات اساسی در خودش ایجاد و خودش را به پلیس تراز انقلاب اسلامی نزدیک کند.

وی بیان کرد: امروز افتخار ما این است که همکارانم در سراسر کشور با اعتقادات عمیق اسلامی در حال خدمت به مردم هستند و برای تأمین امنیت مردم، جان خود را نثار می‌کنند.

فرمانده ناجا یادآور شد: پلیس قبل از انقلاب اسلامی در خدمت طاغوت بود و برای مردم کاری نمی‌کرد، اما پس از انقلاب این‌گونه نبوده و پلیس در خدمت مردم بوده است. امروز اگر به تاریخ نیروی انتظامی نگاه کنیم ۴۱ سال بالندگی و پیشرفت را در این نیرو می‌بینیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز روحیه جهادی و انقلابی سرلوحه کار ما در ناجا است، افزود: امروز به نسبت عده و تجهیزاتی که در اختیار ناجا قرار دارد، خدمات زیادی به مردم ارائه می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره مبارزه ناجا با فساد گفت: یکی از دستگاه‌هایی که با هماهنگی دستگاه قضا به طور جدی با فساد مبارزه می‌کند، نیروی انتظامی است که خوشبختانه در راستای مبارزه با فساد به پرونده‌های متعددی در سال‌های گذشته و امسال رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه امروز در اکثر کلانتری‌ها مراکز مشاوره و مددکاری ایجاد شده است، عنوان کرد: بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌ها در کلانتری‌ها منجر به صلح شده که این رقم بزرگی اشت.

فرمانده ناجا همچنین درباره مقالات ارسالی به «همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» گفت: مقالات بسیار خوبی برای این همایش ارسال شده که تمامی آن‌ها قابل بهره‌برداری است و درخواست می‌کنم که دبیرخانه این همایش، فعال نگه داشته شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار