گام دوم/ همرزم شهید سلیمانی:

رژیم صهیونیستی در پایان گام دوم انقلاب اسلامی وجود نخواهد داشت

سردار اسدی گفت: گام اول انقلاب با خون شهدا عجین شده است و باید بدانیم که حرکت در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی نیز همچنین است و مطمئن باشیم که در پایان گام دوم انقلاب رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 08February 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خاطره‌گویی همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه نمایشنامه‌نویسان تئاتر کشور یا عنوان «محفل نمایش خاطره» به همت تئاتر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور «حمید نیلی»، سردار اسدی از همرزمان شهید سلیمانی، رییس انجمن تئاتر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز در تالار مشاهیر مجموعه فرهنگی تئاتر شهر برگزار شد.

سردار اسدی در ادامه نشست بیان داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه خود از شهادت سردار سلیمانی به‌عنوان ایام‌الله یاد کردند. باید دقت کرد که این سردار چه کرد و چه تاثیری بر جامعه گذاشت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی بود که به تدبیر حضرت امام (ره) ایجاد شد و سردار سلیمانی به این نهاد ارزشمند پیوست. از روزهای اول پیروزی انقلاب همه جای کشور غرق در آشوب‌هایی بود که علیه انقلاب شکل گرفته بود. سردار سلیمانی نیز در همین ایام به کردستان رفت. بلافاصله تیپ‌هایی تشکیل شد که تیپ ۴۱ ثارالله یکی از آنهاست. این تیپ به فرماندهی سردار سلیمانی پیروزی‌هایی را رقم زده است.

وی در ادامه گفت: بعد از جنگ نیز سردار سلیمانی دست از تلاش برنداشت و همچنان بنا به رسالت سپاهی بودن خود، با اشرار و منافقین مبارزه می‌کرد که بعدها به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروی قدس سپاه رفت. سردار سلیمانی خط مقدم داعش را که در نزدیکی مرز ایران قرار داشت کیلومترها عقب برد. سردار سلیمانی به دنبال این بود که هر جا نیاز است در مقابل ظلم بایستد.

همرزم سردار سلیمانی در ادامه بیان داشت: شخصیتی مثل سردار سلیمانی در مقابل همه مستکبران ایستاد و برای همین یک الگوی بی‌نظیر است. گام اول انقلاب اسلامی نیاز به خون شهید داشت و تداوم گام دوم آن نیز بدون شهادت ممکن نیست. ما باید گام دوم را با همه توان برداریم و مطمئن باشید در پایان گام دوم خبری از رژیم صهیونیستی نیست.

وی در ادامه افزود: اگر هنرمندی سردار سلیمانی را بشناسد، می‌تواند الگوهای متعدد و زیبایی خلق کند و مطمئنا این دریای بیکران تمام نشدنی است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها