نصب تمثال شهدا در شهر «ده رئیس»

شهردار ده رئیس گفت: 15 تابلو از تمثال شهدا در شهر ده رئیس شهرستان خاش نصب می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 10February 2020

نصب تمثال شهدا در شهر ده رئیس بخش ایرندگان«مهدی شهنوازی» شهردار ده رئیس ایرندگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: 15 تابلو از تمثال شهدا در شهر ده رئیس شهرستان خاش نصب می‌شود.

شهردار ده رئیس بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آنان را محور اصلی اجرای طرح نصب تمثال شهدا در معابر شهری ده رئیس دانست و گفت: این کار به‌واسطه بزرگداشت حماسه سازی، شجاعت و کرامت انسانی شهدا و همچنین ایمان و عشق آنان است که به تداوم انقلاب اسلامی منجر شد.

وی با بیان اینکه شهرداری ده رئیس در مقوله نصب تمثال شهدا نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال می‌کند، گفت: اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه یکی از ثمرات نهادینه شدن این فرهنگ در بین جامعه است که در گام نخست باید مردم با شهدا و دستاوردهایشان آشنا شوند لذا طرح نصب تمثال شهدا در شهر ده رئیس آغاز شده است.

مهدی شهنوازی با تأکید بر نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا در ده رئیس افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان وظیفه تک تک نهادها بوده و نصب این یادمان‌ها کوچکترین اقدام در زنده نگه داشتن رشادت و فداکاری‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

شهنوازی در پایان با تاکید بر گسترش و ترویج آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس، گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت پاسداشت نام و یاد شهدا، شهرداری ده رئیس نیز در راستای تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار