بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان؛

22 بهمن سالروز تجلی عزت و غرور ملت ایران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی برخاسته از ایمان و دین مردم بود که با اراده با شکوه ملت حق جو و استقلال‌طلب ایران در مقابله با ظلم و جور رژیم شاهنشاهی که در بهمن سال ۱۳۵۷به ثمر نشست و اینک پس از ۴۱ سال به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست ‌اندازی‌ها و توطئه‌هایی که آمریکا و هم‌پیمانانش در شکل‌ها و ترفند‌های مختلف طراحی و اجرا نموده‌اند، فایق آمده و با برهم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیر‌گذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرا‌منطقه‌ای را تحکیم بخشد و ندای حق طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند که همانا رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد أهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسئولین نظام است.

انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده، مستحکم و الهام‌بخش است که نفوذ گفتمان حق‌طلبانه، سلطه ستیز، سلطه گریز، عدالت محور و آزادی بخش آن، بیداری و ایستادگی جامعه بشری برابر نظام استکبار و صهیونیسم بین‌الملل به ویژه حکومت بدتر از داعش آمریکا را به ویژه در منطقه حساس و راهبردی غرب آسیا رقم زده است.

امسال 22 بهمن رنگ و بوی دیگری دارد و شهادت سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش شور و حرکت خاصی به حضور میلیون‌ها ایرانی بخشیده به ویژه اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار شهید مبارزه با استکبار گردیده است و مردم همیشه در صحنه ایران با حضور دشمن شکن در مراسم 22 بهمن آمادگی خود را اعلام خواهند نمود.

ملت بزرگ ایران اسلامی، 22 بهمن امسال را با  یاد قویترین فرمانده انقلاب اسلامی برگزار خواهد نمود و قدرت پشتیبان بودن خود برای تداوم مکتب سلیمانی را به منصه ظهور خواهند رسانید.

ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

22 بهمن سالروز تجلی عزت وغرور ملت ایران و رهایی آنها از چنگال ظالمان و نظام سلطه است،این حرکت عظیم که الهام گرفته از حماسه باشکوه کربلا و یادآور روحیه آزادی‌خواهی حضرت سید الشهدا بود، ریشه درعمق وجودملت غیور ایران دارد.

ادار‌ه‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، با تجدید بیعت با بنیانگذار جمهوری اسلامی و تأکید بر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی، ضمن گرامیداشت دهه فجر از آحاد ملت آزاده و بزرگ ایران برای حضور پرشور در این گردهمایی ملی دعوت به عمل می آورد.

امید است در آینده‌ای نزدیک با تحقق تمامی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران ارائه‌گر الگوی کاملی از مردم سالاری دینی و حکومت مبتنی بر ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی (ص) برای جهانیان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها