یک مدرسه در شهرستان نیمروز به نام شهید سلیمانی مزین شد

همزمان با مراسم اربعین سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در شهرستان نیمروز یکی از مدارس به نام این شهید بزرگوار مزین شد.
کد خبر: ۳۸۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ - 10February 2020

یک مدرسه در نیمروز به نام شهید سلیمانی مزین شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با مراسم اربعین سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در نیمروز یکی از مدارس این شهرستان به نام این شهید بزرگوار مزین شد و مراسم اربعین با حضور مسئولان نیمروز در دبیرستان دخترانه نمونه سپهبد سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد راشکی» امام جمعه نیمروز اظهار داشت: باید تلاش کنیم رهرو خوبی برای شهدا و سرباز خوبی برای نظام و ولایت باشیم.

وی گفت: بعد از شهادت حاج قاسم آرامش از سربازان آمریکایی در اقسا نقاط دنیا و خاورمیانه گرفته شد و آن‌ها باید دست از اشغالگری کشور‌های اسلامی بردارند و از این منطقه بروند.

امام جمعه نیمروز افزود: سردار سلیمانی خدمات بسیار ارزنده‌ای به نظام و انقلاب انجام داده، وی ولایتمدار واقعی بود و تمام اراده‌اش را با اراده ولی زمان خودش هماهنگ کرده بود.

این مسئول ادامه داد: وقتی صدها کیلومتر دور از مرزهای ما حریم اهل بیت در معرض تصرف ناصبی‌های داعشی قرار داشت سردار سلیمانی با تمام وجود در آنجا حاضر می‌شود و دشمنان را از آنجا دور می‌کند و امروز یاد و نام او افتخاری برای همه مجاهدان اسلام است.

در ادامه سرهنگ پاسدار «میرالله سارانی» فرمانده سپاه نیمروز گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها که در دهه فجر، هفته بسیج و هفته دولت داریم برای نشان دادن خدمات نظام و علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

سارانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر دوران ما بود این وعده خداوند است که به هر کسی که در مسیر حق قرار گیرد عزت می‌دهد و ما در تشییع پیکر این شهید بزرگوار به عینه آن را دیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها