تمهیدات ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمن

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برپایی هرچه با شکوه‌تر یوم‌الله ۲۲ بهمن را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ - 10February 2020

تمهیدات ترافیکی یوم‌الله ۲۲ بهمنبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برپایی هرچه با شکوه‌تر یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: از ساعت ۲۲ دوشنبه ترمینال غرب (پایانه غرب) تهران مسدود خواهد شد و ورود و خروج اتوبوس‌های مرتبط با پایانه غرب به پایانه جنوب منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: مردم می‌توانند از ساعت ۲۲ که ترمینال غرب بسته می‌شود تا فردای آن روز و پایان مراسم، از ترمینال جنوب به‌عنوان جایگزین پایانه غرب استفاده کنند.

وی گفت: از ساعت ۲۲ امشب رینگ داخلی میدان آزادی مسدود خواهد شد و اجازه تردد وسایل نقلیه را نخواهیم داد؛ چرا که این مکان در اختیار ستاد برگزاری قرار می‌گیرد تا شرایط لازم را فراهم کنند و اگر لازم است جایگاهی نصب شود اقدامات لازم انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از ساعت ۲۴ امشب محدودیت توقف خودرو‌ها را در خیابان‌های انقلاب و آزادی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی را خواهیم داشت.

سردار مهماندار درباره محدودیت توقف خودرو‌ها گفت: محدودیت توقف خودرو از ۱۲ شب شامل بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، هم چنین در بزرگراه محمد علی جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی و در بزرگراه شهید لشگری یا همان جاده مخصوص از پل صنایع هوایی تا میدان آزادی خواهد بود.

وی بیان کرد: از ساعت ۱۲ شب به بعد اگر خودرویی در این محل‌ها پارک کرده باشد مامورین سعی می‌کنند با مالک تماس بگیرند و راهنمایی کنند تا خودرو را از محل خارج کنند، در غیر این‌صورت همکاران اجباراً خودرو را به پارکینگ منتقل می‌کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور پایتخت از ساعت هفت صبح محدودیت تردد از میدان امام حسین تا میدان آزادی اجرا می‌شود.

سردار مهماندار یادآور شد: همین محدودیت هفت صبح برای بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، بزرگراه محمدعلی جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی و در جاده مخصوص از آزادگان تا میدان آزادی اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به هماهنگی که پلیس راهور با همه سازمان‌های دست‌اندرکار در حوزه ترافیک داشته‌اند، گفت: نقاطی که لازم است اتوبوس‌های شرکت واحد مستقر شوند و خدمات لازم را مخصوصاً در پایان مراسم ارائه دهند با بنر و تابلو در طول مسیر مشخص می‌شوند.

رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به افرادی که پرواز دارند و باید در ساعت راهپیمایی به فرودگاه مهرآباد بروند، گفت: برای کسانی که بلیط هواپیما دارند و لازم است به فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشند پیش‌بینی‌های لازم را کردیم و می‌توانند از طریق بزرگراه شهید همت و شهید حکیم دسترسی به بزرگراه شهید ستاری داشته باشند. در انتها به بیرون حرکت می‌کنند و وارد جاده مخصوص می‌شوند و بعد وارد خیابان فرودگاه شده و دسترسی به ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد را دارند.

سردار مهماندار ادامه داد: برای خروج از فرودگاه هم خیابان معراج در دسترس خواهد بود که می‌توانند از آن طریق به میدان آزادی، آیت الله سعیدی و بعد جاده قدیم تهران-کرج دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها