بیانیه سازمان بسیج رسانه استان کرمان به‌مناسبت ۲۲ بهمن؛

انقلاب اسلامی حامل پیام وحدت و یکپارچگی امت مسلمان در سراسر دنیاست

سازمان بسیج رسانه استان کرمان در بیانیه‌ای به‌مناسبت ۲۲ بهمن، اعلام کرد: انقلاب اسلامی ما حامل پیام وحدت و انسجام و یکپارچگی امت مسلمان در سراسر دنیاست و مانع شکاف و تفرقه بین مسلمین جهان است.
کد خبر: ۳۸۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سازمان بسیج رسانه استان کرمان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

دشمنان می‌خواهند انقلاب را از یاد مردم ببرند، اما دهه فجر انقلاب را به یاد مردم می‌آورد.

امام خامنه‌ای (مدظله العالی): انقلاب پرشکوه ملت ایران یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و اینک وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است.

جهان امروز شاهد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، انقلابی که در آستانه چله دوم خود با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همت و غیرت مردم و ولایت‌مداری سربازان شجاع و دلیر خود، پیام مهم خود را به دنیا صادر کرده و آن پیام صدور اسلام و تفکر ناب محمدی (ص) می‌باشد.

انقلاب اسلامی ما حامل پیام وحدت و انسجام و یکپارچگی امت مسلمان در سراسر دنیاست و مانع شکاف و تفرقه بین مسلمین جهان است.

دهه فجر امسال حال و هوایی دیگر دارد؛ ما در حالی جشن انقلاب برگزار می‌کنیم که سردار بزرگ دل‌ها، شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» را در کنار خود نداریم.

دشمن خبیث حضور حاج‌قاسم را برنتابید و با به شهادت رساندن این سرباز دلیر ولایت، مردم ایران را عزادار و جهانی را غمگین کرد. نبود حاج‌قاسم در ایام فاطمیه امسال در کنار رهبر عزیزمان، دل‌ها را خون کرد و چشم‌ها را اشکبارتر از قبل، دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج‌قاسم اندیشه مقاومت ازبین می‌رود و جبهه مقاومت منفعل می‌شود؛ اما نمی‌دانست که خون این شهید جریان‌سازتر از خود شهید، موجب تشکیل جبهه بین المللی مقاومت در سراسر دنیا شد.

ویژگی دوم دهه فجر ۹۸ این است که ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز عروج حاج‌قاسم است؛ بی‌شک این تقارن نشان‌دهنده این است که حاج‌قاسم در راهی شهید شد که معمار کبیر انقلاب امام راحل مسیر حرکتش را ترسیم کرده بود. مسیر جهانی شدن تفکر اسلامی و مبارزه با استکبار و امپریالیسم اندیشه نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف.

سازمان بسیج رسانه استان کرمان ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، از عموم مردم و رسانه‌های استان که بار‌ها وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت نموده و برای حفظ انقلاب فرزندان خویش را تقدیم نموده‌اند دعوت می‌نماید تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، بار دیگر پیام خود را به قدرت‌های سلطه‌گر و غارت‌گر، عرضه دارند که هرگز تسلیم نخواهند شد و بر سر استقلال و آزادی خود معامله نمی‌کنند.

ما می‌آییم تا بگوییم امروز شعار «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» به یک مکتب جهانی تبدیل شده و روز‌های احتضار آمریکا و اسرائیل فرا رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار