مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب اتحاد خود را به نمایش خواهند گذاشت

در بیانیه استان البرز آمده است: مردم در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی حق بر باطل بار دیگر وحدت در اعتقاد و عقیده و اتحاد و همبستگی خود را برای همگان به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۳۸۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با چهلم شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه گشته است تا چون همیشه یادآور شکوه، عظمت، سربلندی و اقتدار مردم شریف ایران باشد.

حماسه بزرگ ۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخی این سرزمین اسلامی است تا مردم در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی حق بر باطل بار دیگر وحدت در اعتقاد و عقیده و اتحاد و همبستگی خود را برای همگان به نمایش بگذارند.

۲۲ بهمن امسال یادآور رشادت های شهیدان دوران دفاع مقدس و مجاهدت های شهیدان مدافع حرم است تا در این برهه حساس ملت ایران باردیگر با تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام، بیعتی جاودانه با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز ببندند و به دشمنان ایران اسلامی ثابت کنند که این مردم از آرمان ها و اعتقادات خود دست نخواهند کشید و تا پای جان از اسلام و این مرز و بوم دفاع خواهند کرد.

امسال نیز در روز ۲۲ بهمن بار دیگر ملت ایران به ویژه مردم شریف استان البرز در این حماسه حضوری باشکوه خواهند داشت و با مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار