سید هادی خامنه‌ای:

مردم را برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت می‌کنیم/ شخصیت و جایگاه رهبری برکسی پوشیده نیست

دبیر کل مجمع پیروان خط امام (ره) از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت به‌عمل آورد و گفت: شخصیت و جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همه گروه‌ها معتقد به ایشان هستند.
کد خبر: ۳۸۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 11February 2020

مردم را برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت می‌کنیم/ شخصیت و جایگاه رهبری برکسی پوشیده نیست «سید هادی خامنه‌ای» دبیر کل مجمع پیروان خط امام (ره) در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اظهار داشت: از مردم ایران برای حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به‌عمل می‌آوریم.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را جلوه حمایت از انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما هنوز در راه رسیدن به آرمانهای انقلاب مسیر زیادی را در پیش دارم اما انقلاب و حرکت مردمی آن ادامه دارد.

دبیر کل مجمع پیروان خط امام (ره) در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت گروه‌های مختلف سیاسی از کشور و نظام گفت: همه گروه‌ها و احزاب سیاسی معتقد به حمایت از نظام و کشور هستند. رهبر معظم رهبری اسلامی نیز بارها فرموده‌اند اختلاف نظر مسئله ای خالی از اشکال است و این مسائل همواره در بین اندیشمندان و علما وجود داشته است.

این شخصیت سیاسی تصریح کرد: شخصیت و جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و همه گروه‌ها معتقد به ایشان هستند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها