امیر نصیرزاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امنیت حریم هوایی کشور برقرار است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امنیت ۱۰۰ درصدیِ حریم هوایی کشور برقرار است، گفت: خلبانان ما آماده دفاع از کشور هستند.
کد خبر: ۳۸۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ - 11February 2020

امنیت حریم هوایی کشور برقرار استامیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور باشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: مردم ما واقعاً قدرشناس هستند و هر کاری برای آن‌ها انجام دهیم، جبران قدرشناسی آن‌ها نیست.

وی با تأکید بر اینکه مردم انقلاب را رها نخواهند کرد، گفت: دشمنان ما محاسبات غلطی دارند و بخاطر همین انقلاب مردمی ما را درک نمی‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: امیدواریم مسوولان کشور نیز متوجه باشند که مشروعیت نظام ما به مردم است و سرما، گرما، تحریم و... در اراده و حضور مردم تأثیری ندارد.

امیر نصیرزاده همچنین درخصوص آمادگی نیروی هوایی برای دفاع از کشور گفت: قدرت نیروی هوایی ارتش با وجود این مردم قدرشناس و به پشتوانه آن‌ها چندبرابر می‌شود و ما خلأهای تجهیزاتی خود را با وجود این مردم و با تعهد، ایمان و امیدواری رفع می‌کنیم.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه هم‌اکنون که ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داریم، خلبانان ما آماده دفاع از کشور هستند، تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و امنیت حریم هوایی کشور برقرار است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها