حضور گسترده مردم اهواز در راهپیمایی 22 بهمن

مردم غیور کلانشهر اهواز فارغ از رنگ و نژاد، قومیت و لباس با نهادن دست در دست یکدیگر با هم شعار اتحاد را در راهپیمایی 22 بهمن فریاد زدند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
کد خبر: ۳۸۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ - 11February 2020

دمای صفر درجه اهواز با گرمای حماسه حضور مردم، شرجی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان خوزستان حماسه دیگری را در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زدند.

مردم بصیر و شهید پرور پایتخت دفاع مقدس، هم گام با دیگر هموطنان، از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

همزمان با به صدا در آمدن بانگ الله اکبر ندای رسای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر کبیر جمهوری اسلامی و بیعت با ولی فقیه مردم همیشه در صحنه خوزستان با آماده کردن پرچم‌ها سه رنگ مزین به نام «الله اکبر» برای آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را آماده کردند و راهی خیابان های دیار کارون شدند.

صبح امروز مردم غیور کلانشهر اهواز فارغ از رنگ و نژاد، قومیت و لباس با نهادن دست در دست یکدیگر با هم شعار اتحاد را فریاد زدند و حماسه‌ای دیگری خلق کردند. امروز حماسه‌ای از جنس برادری، حمایت از آرمان‌های انقلاب و بستن دهان استکبار توسط مردم اهواز خلق شد.

مردم کلانشهر اهواز در تشییع سردار دلها و یاران با وفایش سنگ تمام گذاشتند و حال آمده اند در پاسخ به تشکر و قدردانی سید حسن نصرالله، با شعار «ای سید مقاومت فقط شهرمان اهواز برای نابودی اسرائیل کافی است» را این گونه جواب دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار