فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

آرزوی حاج قاسم، وحدت و انسجام بین گروه‌های مذهبی در عراق بود

سردار «حمید دامغانی» گفت: آرزوی حاج قاسم، وحدت و انسجام بین گروه‌های مذهبی در عراق بود که به برکت خون حاج قاسم، این عزم و اراده در محور مقاومت رقم خورد.
کد خبر: ۳۸۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ - 11February 2020

آرزوی حاج قاسم، وحدت و انسجام بین گروه‌های مذهبی در عراق بود   ///ببخشید هر کاری می کنم  عکس درست الصاق نمیشه///به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در یادواره 34 فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان شهید پایگاه امام حسن مجتبی (ع) شهر سرخه اظهار داشت: امروز در عصری به سر می‌بریم که در این کشور و در این زمان، مردم متدین ما در یک حکومت اسلامی تنفس می‌کنند که شاید یکی از موهبت‌ها و نعمت‌های قابل ستایش به ملت ایران است.

وی تصریح کرد: ملتی که سال‌ها برای احیای دین تلاش کردند و برای مظلومیت اهل‌بیت (ع) اشک ریختند، خداوند مزد تلاش‌ها، اشک‌ها، ارادت و عشق آنها را به اهل‌بیت (ع) ارزانی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: امروز باید از شهدای دوران دفاع مقدس، دوران انقلاب و شهرستان سرخه با قریب به ۲۰۰ شهید یادی کنیم؛ شمار شهدای سرخه آمار معناداری نسبت به جمعیت آن است و نشان از روحیه انقلابی و سلحشور مردم شریف شهرستان سرخه دارد.

دامغانی بیان کرد: امروز باید از سرباز ولایت وطن، شهید حاج قاسم سلیمانی که هنوز هم باور شهادت ایشان برای ما سخت است، یاد کرد. حاج قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شجاعت قلبی، اخلاص، ایمان و تقوا را با هم آمیخته بود و ۴۱ سال مجاهدت کرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: اگر سردار سلیمانی شهید نمی‌شد، واقعاً بی‌انصافی بود و خداوند متعال مزد ۴۱ سال مجاهدت حاج قاسم را به بهترین شکل ممکن به ایشان عنایت فرمود.

دامغانی بیان کرد: شهید سلیمانی سال‌ها برای حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) تلاش کرد و خداوند مزد این شهید بزرگوار را به بهترین شکل ممکن داد.

وی با بیان اینکه حق و اجر حاج قاسم این بود که این‌گونه شهید شود، افزود: حیف بود اگر تقدیر گونه‌ای دیگر برای شهید سلیمانی رقم می‌زد؛ ما قائل به این هستیم که شهدا زنده هستند و باور داریم که در این ۴۱ سال عمر انقلاب که از فتنه‌گران، تهدیدها و ایادی منطقه عبور کردیم، به برکت خون شهدا بوده است.

دامغانی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی عظمتی وصف‌نشدنی در ایران و کشورهای منطقه ایجاد کرد؛ شهادت حاج قاسم تمام برنامه‌ریزی‌ها و فتنه‌های چندین ساله دشمن را بر هم زد، دشمنان در نظر داشتند تا نظام و انقلابی که برای آن می‌جنگیم، را از بین ببرند؛ ولی شهادت حاج قاسم سلیمانی همه را شست و پاک کرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: شهدای ما زنده‌اند؛ چراکه آرزوی حاج قاسم، وحدت و انسجام بین گروه‌های مذهبی در عراق بود  و بعد از شهادت ایشان، گروه‌های مختلفی که در عراق وجود دارند، به وحدت حداکثری رسیده‌ و مقابل آمریکا ایستاده‌اند؛ به برکت خون حاج قاسم، این عزم و اراده در محور مقاومت رقم خورد.

دامغانی با بیان اینکه دشمن افکاری علیه کشور ایران در سر می‌پروراند که هرگز به آن نخواهد رسید، اضافه کرد: اقدامات دشمنان ایران در ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی نتیجه عکس داد و پیوند ملت ایران و عراق مستحکم‌تر شد.

وی افزود: محور مقاومت با شهادت حاج قاسم همه مسائل را حل کرد؛ شهادت این مرد بزرگ از نظر ما تکمیل مأموریت او بود. حاج قاسم خود را سرباز ولایت می‌دانست و به آن افتخار می‌کرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه حاج قاسم به آن عالم هجرت کرد تا توانش چند برابر باشد، گفت: او رفت تا انتظار ولایت را عملی کند؛ فرماندهی حاج قاسم پایان پیدا نکرده و روح مطهر این شهید عزیز از منطقه حمایت می‌کند.

دامغانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی برای استکبار خواهد بود و این امر ناظر به این است که فرماندهی حاج قاسم ادامه دارد.

وی افزود: از منظر دوم، شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند یعنی هر کدام از ما با پایان عمرمان، شرایط عمل صالح از ما گرفته می‌شود؛ مگر اینکه آثار و برکات کار خیری که قبلاً انجام داده‌ایم، بعد از فوت اثرات و برکات آن مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: شهدا رزق معنوی می‌خورند و به‌محض شهادت جایگاه ابدی‌شان را می‌بینند؛ خداوند برای آن‌ها شرایطی را مهیا کرده که بتوانند به عمل صالح خود تا روز قیامت ادامه داده و ظرفیت معنوی بیشتری ایجاد کنند و این همان رزق معنوی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها