فرمانده کل ارتش:

ضربه عین‌الاسد تنها یک سیلی به تروریست‌های آمریکایی بود

امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» گفت: تروریست‌های آمریکایی باید ضربه عین‌الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند و از تاخیر در انتقام خوشحال نباشند.
کد خبر: ۳۸۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، امیر سرلشکر «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که در میدان جمهوری اسلامی کرج برگزار شد با تقدیر از حضور باشکوه مردم این کرج در راهپیماییِ امروز اظهار داشت: جهان هرگز چنین صحنه‌ها و نه چنین مردمی را به چشم خود ندیده است.

وی با بیان اینکه مردم کرج همواره در حمایت از نظام و پیروی از ولایت ممتاز بوده‌اند، افزود: امروز در هیچ کجای جهان چنین مردم مصمم و با اراده‌ای وجود ندارد که پای آرمان‌های انقلاب و نظام خود بایستند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مردم کرج در برف و سرما اینچنین با اراده محکم برای زدن مشت محکم بر دهان یاوه گویان به میدان آمده‌اند و عظمت خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند، افزود: امروز درد فراق همرزم قهرمان ما 40 روزه شده و 40 روز است که آزادگان و حق طلبان و مبارزان علیه نظام سلطه، آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی داغدار عروج خونین سرباز ولایت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستند.

موسوی با بیان اینکه تروریست‌های آمریکایی نباید ضربه عین‌الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند و از تاخیر در انتقام خوشحال نباشند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی سبب ایجاد اندیشه خودباوری و خود اتکایی و اعتماد به نفس و مبارزه با افکار طاغوتی و مادی شده است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت طلبی ثمره انقلاب اسلامی و خون شهدا‌ست، بیان کرد: این روحیه و خودباوری انقلاب اسلامی ایران را در مورد تهدیدات دشمن ایمن می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول این 41 سال حیات طیبه انقلاب اسلامی دشمنان ناجوانمرد از هیچ اقدام خصومت‌آمیزی ‌علیه ایران اسلامی دریغ نکرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان در این مدت تمام توان خود را به کار گرفتند تا مانع رشد و گسترش و پیشرفت انقلاب و استحکام نظام اسلامی شوند.

موسوی با بیان اینکه فتنه‌های شیطانی و ناجوانمردانه  دشمن، اقدامات امنیتی، تحمیل جنگ نظامی، تهاجم گسترده و پیچیده فرهنگی و عملیات روانی در رویارویی با مردم شریف و آرمان‌های انقلاب از جمله اقدامات دشمن بوده، گفت: دشمن رسواتر و بی‌آبروتر از گذشته خصومت و کینه‌ورزی خود را ‌علیه ملت ایران به اوج رسانده و به فضل خدای بزرگ و با اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بصیرت و ولایتمداری ملت صبور و شکور ایران اسلامی همچنان به مسیر نورانی خود ادامه می‌دهد و نظام اسلامی روز به روز بالنده تر و شکوفاتر می‌شود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند که با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی ایران شعارهای انقلاب همچنان زنده است و آرمان‌های آن همچنان در کانون توجهات جهانی است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه از استقلال، حفظ امنیت ملی را در دستور کار قرار داده و مبارزه و ایستادگی در مقابل زورگویان و قدرت‌های استکباری برای دفاع از مستضعفان عالم به ویژه مسلمانان منطقه سبب سربلندی ایران و ایرانیان در همه نقاط جهان شده است.

موسوی با بیان اینکه تقابل با نظام اسلامی در دستور کار دشمن قرار دارد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در ایجاد حاکمیت فضای معنوی توفیقات فراوانی داشته و به رغم ریزش‌های اندک رویش‌های زیادی در امتداد حیات انقلاب اسلامی شکل گرفته که این موضوع از معجزات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت قهرمان ایران در حالی 41 سال پیروزی انقلاب را گرامی می‌دارد که پس از اخراج کارگزاران دشمن، استکبار در منطقه زمین‌گیر شده، گفت: ایران اسلامی مقتدرتر و مصمم‌تر از قبل طلایه دار اخراج بیگانگان از منطقه است و پرتوهای روشنگر انقلاب اسلامی با توجه به تلاش و ایستادگی ملت ایران در جهان در حال تابیدن است و عمق راهبردی نظام و چراغ‌های جبهه مقاومت تا قلب دشمنان پیش رفته و ادامه حیات استکبار در منطقه را با خطر قطعی مواجه کرده است.

فرمانده کل ارتش متذکر شد: تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم مصمم‌تر از هر زمان دیگری به آرمان‌های انقلاب وفا دارند و عزم آن دارند که با سرکوبی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار پرچم این نظام الهی را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار