حرف‌های مردم در چهل و یکمین راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

نمایندگان منتخب خود را ملزم به حل مشکلات مردم بدانند/ کوتاهی در حل مشکلات خیانت به کشور است

مردم با شکوه و حماسه در چهل و یکمین راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و حرف‌های خود را به گوش مسوولان رساندند.
کد خبر: ۳۸۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مردم ایران در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز حماسه‌ای دیگر در دفتر زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند. مردم تهران از اولین دقایق آغاز راهپیمایی در مسیر‌های اعلام شده حضور یافتند در شرایطی که سرمای بی‌سابقه هوا و بارش برف شب گذشته تردد را با سختی مواجه کرده بود، اما همه اقشار مردم از کودک و دانش‌آموز تا میانسال و پیر برای سربلندی و نشان دادن ایستادگی و مقاومت ملت به دشمنان نظام اسلامی به صحنه آمدند.

کوتاهی در حل مشکلات خیانت به کشور است

فائزه ۲۳ ساله دانشجوی رشته مطالعات اسلامی که به همراه پدر، مادر و برادر کوچکتر خود به راهپیمایی آمده بود درباره انگیره حضورش اظهار داشت: بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی ما می‌گذرد و در همه این سال‌ها دشمنان دست از دشمنی خود برنداشتند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم استفاده کردند ما هم امروز در دفاع از کشورمان به اینجا آمده‌ایم تا بگوییم پای ارزش‌های انقلاب می‌مانیم.

او در خصوص شرکت در انتخابات پیش رو نیز بیان کرد: با وجود انتقاداتی که پیرامون مشکلات کشور و برخی رفتار‌های مسوولان داریم، اما به شخصه در انتخابات شرکت خواهم کرد چرا که معتقدم سربلندی ایران در گرو انتخاب درست ما در مجلس و ریاست جمهوری است.

محمد صلاحی پدر فائزه نیز با انتقاد از رفتار‌های برخی مسوولان گفت: همه ما باید برای اعتلا و پیشرفت کشور بکوشیم، اگر برخی از مسوولان سهوا و یا عمدا کم‌کاری و یا خطایی می‌کنند نباید آن را پای همه نظام اسلامی گذاشت، آن‌ها بدانند که هرگونه کوتاهی خیانت به کشور و خون شهداست.

وی درباره علت حضور خود در راهپیمایی گفت: هرکس در هر جایگاه و مقامی مسوولیتی دارد و امروز هم مسوولیت ما حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و کشور به هر نحوی است. در زمانی که همه دوربین‌های خبری خارجی به دنبال ثبت حضور مردم هستند، بودن ما در صحنه، حمایت از کشور است.

نمایندگان منتخب، خود را ملزم به حل مشکلات مردم بدانند

جلال احمدی ۵۴ ساله بازنشسته شرکت بیمه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس که مدت ۴ سال در جبهه‌ها حضور داشته است، شرکت امروز خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن را امتداد همان حضور در میدان جنگ برشمرد و اعلام کرد: اگر روزی در مقابل دشمن بعثی با جان خود در جبهه ایستادگی کردیم امروز در صحنه حمایت از اقتدار نظام اسلامی به میدان آمده‌ایم. به نظر من تفاوتی در حضور امروز ما و دیروز در جبهه نیست شاید بتوان گفت امروز و قرار گرفتن در صحنه راهپیمایی و همراهی با نظام دشوارتر و لزوم بصیرت داشتن بیشتر است چرا که دشمن تمام تلاش خود را برای ناامید کردن و استفاده از قدرت رسانه و اقناع مردم به کار گرفته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در خصوص انتظارات خود از کاندیدا‌های انتخابات و منتخبین مردم در مجلس بیان کرد: نمایندگان خود را متعهد به نظام و رفع مشکلات مردم بدانند، بدانند در مسیری پا به میدان گذاشته‌اند که ثمره خون هزاران شهید است، مردم اگر رای داده‌اند نه برای شخص آن‌ها که برای کشور است و توقع دارند که با اخلاص و تقوا خدمتگزار مردم باشند.

آینده کشور متعلق به نسل فرداست

نعیمه ساجدی‌نیا ۳۴ ساله خانه‌دار است و به همراه دو دختر خردسالش به راهپیمایی امروز آمده، وقتی از او درباره حضورش در راهپیمایی با وجود این هوای سرد می‌پرسم، میگوید: ما حاضریم از جان خودمان برای کشور بگذریم سرمای هوا که چیزی نیست.

وی از اینکه با چه انگیزه‌ای کودکان خود را به این راهپیمایی آورده است، بیان کرد: انقلاب و کشور برای آینده فرزندان ماست، امروز اگر ما در اینجا هستیم به واسطه تلاش و مجاهدت پدران و مادران ماست و اگر آینده‌ای برای فرزندان ما شکل می‌گیرد به واسطه حضور امروز ما در صحنه‌های مختلف است. با فرزندانم آمدم تا یاد بگیرند باید از کشور خود دفاع کنند.

همه آن‌هایی که امروز به خیابان‌های کشور آمده بودند با هر هدف و نیتی که در صحنه حضور پیدا کردند یک هدف مشترک داشتند و آن‌هم عشق به کشور و انقلاب اسلامی است. انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها