سردار باقرزاده:

پیام راهپیمایی 22 بهمن استقامت در برابر نظام سلطه است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام استقامت را به همراه دارد و امت همیشه در صحنه با فریادهای خود بر ضرورت تداوم خط انتقام تا اخراج نهایی آمریکا از منطقه تأکید دارند.
کد خبر: ۳۸۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 11February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار «سیدمحمد باقرزاده» امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان گناباد اظهار داشت: در جای جای ایران اسلامی حماسه پیوند مردم با شهیدان و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار شد که امسال مردم پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم شرکت کردند.

وی ادامه داد: این حرکت عظیم، نشانه‌ای از عزم استوار برای تداوم انقلاب و گام‌هایی برخاسته از ایمان و میثاق با امام است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز مردم در اربعین حاج قاسم سلیمانی خوب قدردانی کردند. پیام روشن این حرکت پویایی انقلاب است و حضور نسل جوان در این مراسم نشان از آن دارد که جوانان نیز برای آموختن راه و روش حفظ نظام به بزرگان خود تأسی کردند.

سردار باقرزاده تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام استقامت و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را به همراه دارد. مردم ایران با فریادهای خود بر ضرورت تداوم خط انتقام تا اخراج نهایی آمریکا از منطقه تأکید دارند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: پیام دیگر حضور مردم، مأیوس کردن دشمن است. برای اینکه میل جنگجویی در دشمن از بین برود؛ باید قوی شد. در سایه قوی شدن اقتدار کامل حاصل می‌شود و ساختارهای کشور برای جهش علمی آماده می‌شوند. باید به توسعه همه جانبه علمی و عملی دست پیدا کنیم. تفکر جهادی باید در کشور گسترش یابد و دانشگاه‌های ما باید تربیت دانشمند را در دستور کار خود قرار دهند.

سردار باقرزاده تصریح کرد: این انقلاب توحیدی که به ثمر ‌رسید امید مستضعفین عالم است؛ بر همین اساس باید با شجاعت، راه شهیدان که در مکتب امام خمینی (ره) پرورش یافته‌اند ادامه یابد.

وی بیان داشت: نسل‌های جدید باید مشق انقلاب کنند و ما به نسل جدید امید بسته‌ایم؛ در مراسم شهادت سردار سلیمانی دیدید چه مطالبی بیان و منتشر شد این خط نورانی باید تداوم داشته باشد. آموزش و پرورش باید برای شناساندن شهید سلیمانی به نسل‌های آینده برنامه‌ریزی کند.

باقرزاده در پایان گفت: در فضای مجازی در حال بزک کردن دشمن هستند تا در داخل کشور نفوذ کنند. امروز به عنوان مدعیان آزادی ایران می‌خواهند خود را به عنوان خیرخواه مردم جلوه دهند اما مردم ما می‌دانند این‌ها چه جنایت‌ها و خیانت‌هایی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار