استاد حوزه و دانشگاه:

جمهوری اسلامی ایران اجازه جولان به آمریکایی‌ها نمی‌دهد

حجت‌الاسلام «محمدجواد موحد» گفت: آمریکایی‌ها در تمام کشورها دارای پایگاه نظامی هستند و تنها جمهوری اسلامی ایران است که اجازه جولان به آمریکایی‌ها نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۸۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 11February 2020

جمهوری اسلامی ایران اجازه جولان به آمریکایی‌ها نمی‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدجواد موحد» استاد حوزه و دانشگاه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان جویبار اظهار داشت: در دو قرن اخیر انقلاب‌های زیادی در جهان رقم خورده است که چهار انقلاب الجزایر، فرانسه، روسیه و انقلاب اسلامی ایران سرآمد سایر انقلاب‌ها بود.

وی تأکید کرد: اگر امام خمینی (ره) نسبت به چپاول‌های بیگانگان از کشور بی‌تفاوت بود ما هنوز در چنبره استکبار جهانی و چپاولگری آنان بودیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه عزت و شرف ما در دوره پهلوی مورد تهاجم استکبار بود، گفت: امام راحل در سخنرانی خود در بهشت زهرا فرمود هرگز ما توسل به هیچ قدرتی نمی‌کنیم و شعار انقلاب و ایدئولوژی ما استقلال، آزادی در محور اسلامیت است.

حجت‌الاسلام موحد خاطرنشان کرد: اگر به نقشه نگاه کنیم آمریکایی‌ها در تمام کشورها دارای پایگاه نظامی هستند و تنها جمهوری اسلامی ایران است که اجازه جولان به آمریکایی‌ها نداد.

وی با بیان اینکه انقلاب‌ها چهار محور اساسی دارند، عنوان کرد: آرمان‌ها و شعار، ایدئولوژی قیام که ایدئولوژی انقلاب اسلامی برخواسته از متن قرآن بود، رهبری انقلاب و حضور مردم در صحنه محورهای اساسی انقلاب اسلامی ایران است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ثمره ۴۱ سال حضور در صحنه، استقاومت و مقاومت و هماهنگی با ولایت، عزت، اقتدار، استقلال و مقاومت است.

حجت‌الاسلام موحد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی سه عملکرد مهم برون مرزی داشت، گفت: جریان انتفاضه، بیداری اسلامی و جریان مقاومت عملکردهای انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم با انتخاب درست و بابصیرت و شناخت نمایندگان شایسته‌ای را راهی مجلس شورای اسلامی کنند تا مثل امروز بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس بخاطر مسائل اقتصادی و سیاسی رد صلاحیت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها