پیام قدردانی استاندار خراسان رضوی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

علیرضا رزم‌­حسینی در پیامی، از حضور اقشار مختلف مردم استان خراسان رضوی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم­‌الله ۲۲ بهمن و اربعین شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۸۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹ - 12February 2020

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علیرضا رزم‌حسینی» با صدور پیامی از حضور گسترده مردم استان خراسان رضوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین شهادت سیدالشهدای مقاومت قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: مردم شریف استان همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام مثال‌زدنی خود را در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند و ثابت کردند همیشه و در همه حال در صف اول استکبارستیزی، ایستادگی در برابر ظلم، دفاع از مبانی اسلام و آرمان‌های انقلاب، امام راحل، شهدا و پیروی از ولایت فقیه هستند.

این پیام می‌­افزاید: این تجدید پیمان تاریخی و بی‌نظیر که هر سال در ایام مختلف تکرار و در ۲۲ بهمن به بلوغ دوباره می‌رسد، امسال رنگ و بوی دیگری هم داشت؛ امسال اربعین سردار دل‌ها، چهل‎ویکمین فجر انقلاب را جلوه‌ای دیگر داده بود. «فجر سلیمانی» امسال پیام‌آور این بود که مردم می‌خواهند کشورشان با شیوه، سبک و مکتب سلیمانی و سلیمانی‌ها اداره شود. مکتبی که خدمت بی‌منت به مردم اصل و اساس آن است.

در پایان این پیام آمده است: به عنوان خدمتگذار مردم خراسان رضوی، از یکایک مردم انقلابی و همیشه در صحنه که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حماسه‌ای از جنس «آزادی و استقلال» آفریدند، قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر عظمت و شکوه‌شان فرود می‌آورم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار