پیکر آیت‌الله «طبرسی» در جوار شهدای ساری آرام گرفت + تصاویر

پیکر مطهر آیت‌الله «نورالله طبرسی» صبح امروز با حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار و قدرشناس در ساری تشییع شد و در جوار مزار شهدای آرامگاه ملامجدالدین آرام گرفت.
کد خبر: ۳۸۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 12February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پیکر مطهر آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز با حضور گسترده و پرشور مردم ولایتمدار و قدرشناس، مسئولین کشوری و لشکری، جامعه روحانیت، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران از میدان شهید قاسمی (روبروی عمارت شهرداری) به سمت گلزار شهدای ساری تشییع شد و در جوار شهدای آرامگاه ملامجدالدین آرام گرفت.

مراسم شب وداع با پیکر این عالم ربانی شب گذشته با حضور مردم مومن و انقلابی و مسئولین استانی در مصلی شهرستان ساری برگزار شد.

همچنین پیکر این عالم وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر و یار دیرین امام و رهبری روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم همراه با اقامه نماز مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) در قم نیز تشییع شد.

مراسم یادبود آیت الله «نورالله طبرسی» روز پنجشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار خواهد شد.

آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر روز شنبه ۲۰ بهمن ماه به علت بیماری در بیمارستان شهید رجایی تهران دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار