برگزاری یادواره شهید جامدوست در تربت جام+تصاویر

مراسم گرامیداشت سرهنگ شهید «غلامحسن جامدوست» در تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 12February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از تربت جام، یادواره سرهنگ شهید «غلامحسن جامدوست» با حضور حجت‌الاسلام «محمود صامتی» مسئول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی شهرستان تربت جام، خانواده شهید، مسئولین محلی شهرستان تربت جام و جمعی از دانش‌­آموزان در دبستان سماء این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید محمود صامتی» در این مراسم اظهار داشت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند؛ بر همین اساس باید در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن­ها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.  

وی افزود: شهدا در تمام شئون زندگی رضایت الهی را مد نظر داشتند، ما نیز باید سعی کنیم با عمل به وصایای شهدا بیش از پیش در جهت کسب رضایت خداوند گام برداریم.

مسئول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی شهرستان تربت جام در پایان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال آن هستند تا با ایجاد تفرقه، بین امت و امام جامعه فاصله بیندازند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند؛ لذا تبعیت از ولایت این توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.  

قرائت دل­‌نوشته توسط فرزند شهید جامدوست، خاطره‌گویی، تقدیر از خانواده شهید و مداحی از دیگر بخش‌­های این مراسم بود.  

شهید «غلامحسن جامدوست» از کارکنان پلیس راهور بود که در 18 دی 1397 توسط اشرار مسلح در «زاهدان» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها