رئیس دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان:

اقتدار و صلابت امروز کشور مدیون حماسه آفرینی شهیدان است

«محمود خوشنویسان» گفت: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند و امروز اقتدار و صلابت کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.
کد خبر: ۳۸۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 12February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «محمود خوشنویسان» رئیس دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در دیدار با خانواده شهید «حسینعلی حسنی» اظهار داشت: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند و امروز اقتدار و صلابت کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

خوشنویسان گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم فرزندان خود در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ازخود‌گذشتگی را معنای واقعی بخشیدند که ادامه راه شهدا از وظایف مردم و مسئولان است.

وی تصریح کرد: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها جانبازان، به‌ عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

خوشنویسان ادامه داد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی نیز كارنامه درخشانی دارد، امروز مردم ایران اسلامی به‌وضوح نتیجه اقدامات صورت‌ گرفته در این حوزه‌ها را مشاهده می‌كنند، روزی نیست كه از نوآوری و خلاقیت‌های ارائه‌ شده توسط جوانان پژوهشگر ایرانی در رشته‌های مختلف علمی، علوم پایه، علوم انسانی، بیوتكنولوژی، فنی و مهندسی، كشاورزی، هنر و صنایع دفاعی و هوافضا در رسانه‌ها خبری انعكاس داده نشود.

اقتدار و صلابت امروز کشور مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار