اجتماع بزرگ دانش آموزی «قاسمیون» در حرم حضرت معصومه (س)

اجتماع بزرگ نوجوانان دانش آموز استان قم با عنوان «قاسمیون» به منظور بیعت با مرام و سیره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 12February 2020

اجتماع بزرگ دانش آموزی «قاسمیون» در حرم حضرت معصومه (س)به گزارش دفاع‌پرس از قم، همزمان با چهلمین روز شهادت سرداران رشید مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، اجتماع بزرگ «قاسمیون» با حضور دانش آموزان منتخب مدارس استان قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین جوشقانیان» عضو موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی در این مراسم، روحیه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلمانی را نتیجه اخلاص، رشادت و شجاعت این سردار بزرگ اسلام خواند و اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم در رفتار و فضائل مانند این شهید والامقام عمل کنیم.

وی افزود: امنیت امروز را مدیون نقش آفرینی‌های سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم که جان خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب را فدا کردند.

در این مراسم، سه دانش آموز عراقی، پاکستانی و ایرانی میثاق‌نامه‌ای را به زبان‌های عربی، اردو و فارسی در تجدید میثاق با سرداران شهید قرائت کردند و سایر دانش آموزان نیز فریاد‌های هیهات من الذله، لبیک یاحسین (ع) و لبیک یا زینب (س) سر دادند.

اجرای سرود توسط گروه سرود دانش آموزی انصار الحجه و مرثیه سرایی از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار