در پیام دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان شد؛

آیت الله «طبرسی» منشاء آثار خیر و برکت در مازندران بود

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت درگذشت آیت الله «نورالله طبرسی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ - 13February 2020

آیت الله «طبرسی» منشاء آثار خیر و برکت در مازندران بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت درگذشت آیت الله «نورالله طبرسی» پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدها شیء»

ضایعه ارتحال عالم مجاهد و یار و یاور صدیق امام راحل عظیم الشأن (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، حضرت آیت الله «نورالله طبرسی» (طاب ثراه) که سال‌ها مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری و نیز نمایندگی مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشت، موجب تأسف و تأثر فعالان و دست اندرکاران عرصه فرهنگ عمومی گردید.

ایشان همواره در مبارزات انقلابی پیشتاز و در زمره اولین کسانی بود که به نهضت مقدس امام راحل عظیم الشأن (ره) در سال 1342 پیوست. تسلط علمی و برخورداری از انگیزه ای قوی برای تربیت جویندگان علم و تشنگان فراگیری آموزه‌های مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله ویژگی‌های برجسته ایشان بود که موجب شد تا پیوسته در جهت رونق بخشیدن به فضای درس و بحث در حوزه‌های مقدس علمیه، تلاشی وافر و موثر داشته باشد.

زهد و ورع و پارسایی و ساده زیستی ایشان و ارتباط گرم و صمیمانه و عمیقی که با اقشار گوناگون مردم برقرار کرده بود از جمله ویژگی‌های آن عالم ربانی بود. نحوه مدیریت ایشان در شورای فرهنگ عمومی استان، در طول مدتی که این مسئولیت را برعهده داشت، بحمدالله منشاء آثار پر خیر و برکت فراوانی گردید.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به پیشگاه مقدس حضرت بقیت الله الاعظم (عج)، محضر مبارک مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حوزه‌های مقدس علمیه، مردم شریف استان مازندران از جمله مردم عزیز ساری و مجموعه فعالان عرصه فرهنگ عمومی آن استان، تسلیت و تعزیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان و بیت شریف ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار