مسئول دفتر نشر آثار زنان در دفاع مقدس کردستان:

هفتمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در سنندج برگزار می‌شود

مسئول دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کردستان گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هفتمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در سنندج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 13February 2020

«زهرا رسولی» مسئول دفتر نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کردستان اظهار داشت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با هدف تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از مقام شامخ مادران و همسران شهدا و همچنین شفاف‌سازی نقش آنها در دفاع مقدس است، آنها که به پیروی از اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) گذشت و صبر کردند و همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند.

این مسئول ابراز داشت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است و تکریم از خانواده این عزیزان ضروری و واجب است.

رسولی خاطرنشان کرد: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند مقاومت و فداکاری زنان در جنگ تحمیلی آنقدر اعجاب‌انگیز است که قلم از نگاشتن آن عاجز است لذا سازمان نقش مشارکت زنان در دفاع مقدس سه برنامه اصلی و تعریف شده را در اهداف کاری خود قرار داده که شناسایی زنان ایثارگر دفاع مقدس و ایجاد بانک اطلاعاتی، تولید و چاپ کتاب زنان ایثارگر و برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت از جمله این اهداف است.

مسئول دفتر نشر آثار زنان در دفاع مقدس کردستان به نقش‌آفرینی زنان انقلابی در دوران دفاع مقدس و هراس دشمن از روحیه زنان مسلمان اشاره کرد و گفت: نقش زنان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار و نقشی بی‌بدیل بود که باید برای نسل جدید تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها