سردار فدوی در جمع خبرنگاران:

آمریکایی‌ها فرمانده اصلی نیروهای مقابله‌کننده با داعش را به شهادت رساندند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سالیان اخیر همه برنامه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را بر هم زده بود به همین‌خاطر باید گفت که آمریکایی‌ها فرمانده اصلی نیرو‌های مقابله‌کننده با داعش را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۳۸۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ - 13February 2020

آمریکایی ها فرمانده اصلی نیروهای مقابله‌کننده با داعش را به شهادت رساندندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و‌ همرزمانش که شامگاه پنج‌شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۴۱ سال است که آمریکایی‌‌ها علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرارت و خباثت انجام می‌دهند و شهادت سردار سلیمانی هم یکی از همین خباثت‌ها بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی طی سالیان اخیر همه برنامه های آمریکایی‌ها در منطقه را بر هم زده بود، افزود: ایران در برابر شرارت بزرگ آمریکایی‌ها که ایجاد داعش در منطقه بود، ایستادگی کرد؛ لذا آمریکایی ها فرمانده اصلی نیروهای مقابله‌کننده با داعش را به شهادت رساندند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی و مراسم‌های تشییع و گرامیداشت باشکوهی که پس از آن در نقاط مختلف جهان برگزار شد، همه دنیا فهمیدند آمریکا فرمانده اصلی مقابله‌کننده با داعش را به شهادت رسانده است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار