به‌مناسبت اربعین سردار سلیمانی؛

ویژه‌نامه سروش با عنوان «شهید بی‌مرز» روی پیشخوان آمد

ویژه‌نامه مجله سروش به‌مناسبت اربعین سپهبد شهید سلیمانی با عنوان «شهید بی‌مرز» منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.
کد خبر: ۳۸۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 14February 2020

ویژه‌نامه سروش باعنوان «شهید بی‌مرز» روی پیشخوان آمدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه‌نامه مجله سروش به‌مناسبت اربعین سردار سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی با عنوان «شهید بی‌مرز» به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

در این‌ویژه‌نامه در پرونده‌های مختلف «قاسم ایران»، «مرد خدا»، «یادگار جبهه‌ها»، «شهید بی‌مرز»، «سفیر انقلاب»، «سردار جهانی»، «سردار دل‌ها» و «رفیق مجاهد» به ابعاد مختلف شخصیت این سردار سرافراز پرداخته شده و زوایای شهادت او از منظر داخلی و بین‌المللی بررسی شده است.

در یادداشت ابتدایی این‌مجله با عنوان «قهرمان وحدت‌بخش» به بررسی دوگان‌های تقلبی گسست اجتماعی و بی‌اعتباری آن در بازتاب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخته شده است.

«سردار جهانی، اینستاگرام و تروریسم رسانه‌ها» و «عصر جدید انقلاب» هم از مطالب دیگر این ویژه‌نامه در بررسی ابعاد جهانی و رسانه‌ای شهادت حاج قاسم سلیمانی هستند.

مصاحبه‌ها با حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، حسین شیخ‌الاسلام کارشناس مسائل منطقه، سید احمد سادات مدیر سابق شبکه الکوثر و العالم، روزبه کارشناس روابط بین‌الملل، مرتضی غرقی خبرنگار سابق صدا و سیما در نیویورک، پرویز امینی جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، مراد عنادی مجری و کارشناس بین‌الملل، مهدی آقابیگی مجری شبکه یک و یوسف سلامی خبرنگار سازمان صدا و سیما بخشی از دیگر مطالب این‌ویژه‌نامه هستند که در ادامه چاپ شده‌اند.

مروری بر تصاویر سردار سلیمانی در سال‌های دفاع مقدس، بازتاب شهادت سردار سلیمانی در قلم اهالی هنر، رسانه و ورزش، مروری بر خاطرات و دست‌نوشته‌های شهید، روایت مجروحیت‌ها و جانبازی حاج قاسم در میدان نبرد و پاتوق فرهنگ و ادب بخش دیگری از این مجله را تشکیل داده‌اند.

ویژه‌نامه «شهید بی‌مرز» با 164 صفحه و قیمت 20 هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها