امام جمعه یاسوج:

مردم کسی را روانه مجلس کنند که به دنبال رفع مشکلات آن‌ها باشد

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» گفت: مردم کسی را روانه مجلس کنند که از دانش لازم برای این کار برخوردار، نسبت به مردم دغدغه‌مند و به‌دنبال رفع مشکلات باشد.
کد خبر: ۳۸۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ - 14February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: فرزندان پسر پیامبر از دار دنیا می‌رفتند و خداوند با تولد فاطمه زهرا (س) غصه پیامبر را پایان داد.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) ریشه نبوت و امامت و خورشید عالم‌تاب و فخر‌البشر است، افزود: زندگی شخصی، خانوادگی، همسرداری، عفاف و حجاب و معنویت و زندگی اجتماعی آن حضرت در دفاع از حریم ولایت و امامت و مقابله با ظلم و ستم برای مردان و زنان الگو است.

امام جمعه یاسوج سالروز ولادت امام خمینی (ره) را از دیگر مناسبت‌های هفته پیش رو عنوان و بیان کرد: امام خمینی (ره) فقیهی مجاهد، عارف، عابد، مرجع تقلید، زاهد و سیاست‌مدار و شخصیتی کم‌نظیر بعد از ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ بود. 

حسینی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با این شایستگی‌ها انقلاب اسلامی ایران را خلق کرد که سراسر جهان را تحت تأثیر خود قرار داد و همه دنیا به این موضوع گواه هستند. 

وی متذکر شد: تمام مسائل معنوی، سیاسی و فرهنگی جهان امروز تحت تأثیر نظام جمهوری اسلامی ایران است و این شکوه و عظمت مرهون آن شخصیت بزرگ الهی است که معنویت، عزت و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

امام جمعه یاسوج همچنین ضمن تبریک به مناسبت آغاز پیروزمندانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از حضور گسترده ملت ایران و به‌ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه خلق کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسینی با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: شور و هیجان تبلیغات انتخابات باید بدون تنش و درگیری باشد و اگر خود نامزدها یا طرفداران آنها حرکتی کنند که منجر به درگیری و تنش شود، مقصر هستند و باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه تبلیغات باید بدون اسراف و ایجاد جنگ روانی و بدون مزاحمت برای مردم باشد، گفت: مردم کسی را روانه مجلس کنند که از دانش لازم برای این کار برخوردار، نسبت به مردم دغدغه‌مند و به‌دنبال رفع مشکلات شهر و‌‌ استان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار