امام جمعه آبادان:

مجلس شورای اسلامی نیاز به تحول دارد

حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» گفت: مجلس شورای اسلامی نیاز به تحول دارد و نمایندگانی که انتخاب می‌شوند، باید چهار سال مسئولیت کل کشور را به عهده بگیرند.
کد خبر: ۳۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ - 14February 2020

نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات شان از اموال بیت المال استفاده نکنند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» امام جمعه آبادان، امروز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیاز به تحول دارد و نمایندگانی که انتخاب می‌شوند، باید چهار سال مسئولیت کل کشور را به عهده بگیرند؛ لذا در انتخاب این افراد باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات بک نوع جهاد است، افزود: دشمن تلاش می‌کند که حضور مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی کم‌رنگ کند؛ بنابراین با حضور پرشور در انتخابات، تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات انتخاباتی ضمن رعایت اخلاق، از تخریب دیگر نامزدها و اسراف پرهیز، و از اموال بیت‌المال استفاده نکنند.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی وعده‌هایی که به مردم می‌دهند، واقعی باشد و با تبلیغات مردم را فریب ندهند و اگر انتخاب شدند، برای خدمت کردن به مردم به میدان بروند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌ها نماز جمعه امروز این شهر، از مردم مردم ولایت‌مدار آبادان به‌خاطر شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و تصریح کرد: این یک حرکت انقلابی است و خروجی بسیار سنگینی برای مسئولان کشور دارد و وظیفه آن‌ها را برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها