مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

شهدا بهترین الگوی مقاومت هستند/ انتخاب نمایندگان اصلح بسترساز قدرت جمهوری اسلامی است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: ما وظیفه داریم منطق شهدا را در مسیر تداوم انقلاب که ایستادگی و مقاومت است با جدیت دنبال کنیم.
کد خبر: ۳۸۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱ - 15February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) و روز زن، همایش بانوان منطقه طلاب مشهد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سالن همایش‌های مهندس مشکی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دست قدرت خداوند را پشتیبان انقلاب اسلامی می‌دانسته و می‌دانند، اظهار داشت: ویژگی برجسته 22 بهمن امسال این بود که با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی مصادف شد. این تقارن دست قدرت الهی و یوم‌الله بود.

وی حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه عین‌الاسد را ایام‌الله دانست و افزود: دست قدرت خداوند از آستین فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) بیرون آمد و با هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد هیمنه پوشالی مستکبرین و ظالمین و در راس آنها آمریکا را درهم شکست.

این مسئول در ادامه، به اهمیت نقش مادران در تربیت نسلی شهادت‌طلب اشاره کرد و افزود: شما بانوان از ارادتمندان شجره طیبه شهید و شهادت و شهیدپرور هستید. اگر شما رزمنده نبودید نمی‌توانستید نسلی مجاهد تربیت کنید.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: شهدای والامقام را فراموش نخواهیم کرد، اما مهمتر از ذکر یاد و خاطره آنها، تداوم راه و تاسی به سیره شهداست. ما باید بر آرمان‌های شهدا که در راس آنها ولایتمداری خالصانه است پافشاری کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: صرف نظر از همه القاب و عناوین نظامی و افتخارات 40 سال جهاد و شهادت سردار سلیمانی، بزرگترین افتخار این فرمانده جبهه مقاومت، سربازی ولایت بود.

وی تاکید کرد: منطق شهدا این بود که در مسیر تداوم انقلاب بدون هیچ بهانه‌ای ایستادگی کنند. ما وظیفه داریم این منطق را با جدیت دنبال کنیم.

این مسئول حضور در وسط میدان، مسئولیت‌پذیری، مقاومت و اخلاص را از دیگر ویژگی‌های شهدا دانست.

یوسفعلی‌زاده به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: برای تداوم انقلاب باید در همه حوزه‌ها با قدرت و قوت، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

این مسئول حضور در انتخابات دوم اسفند را یک تکلیف شرعی و انقلابی دانست و افزود: انتخاب نمایندگان پاکدست، خدمتگزار، متقی، ولایتمدار و انقلابی بسترساز قدرت جمهوری اسلامی خواهند بود؛ بر همین اساس باید با انتخاب نمایندگان اصلح در جهت اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی در پایان گفت: برای قوی شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی که اخراج آمریکا از منطقه، تحقق انتقام سخت، حمایت از مستضعفین عالم و محقق نشدن معامله باطل قرن را به همراه خواهد داشت باید به سیره و وصیت شهدا عمل کنیم.

در پایان این مراسم از جمعی از مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار