معاون انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

انتشارات «خط شکنان» در دوازدهمین نمایشگاه کتاب یزد حضور یافت

«اعظم حجت» از حضور انتشارات «خط شکنان» در دوازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های یزد با بیش از 200 عنوان کتاب دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ - 15February 2020

«اعظم حجت» معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه ها در یزد، اظهار داشت: امسال یزد مزین به نام پایتخت کتاب ایران است و این نمایشگاه از 23 بهمن به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی افزود: انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با بیش از 200 عنوان کتاب برای سومین سال متوالی در این نمایشگاه حضور دارد.

حجت ادامه داد: 200 عنوان کتاب شرکت داده شده در دوازدهمین نمایشگاه کتاب در دوره گروه سنی، کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان است.

معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد تاکید کرد: ارائه کتب دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان نقش استان یزد در دفاع مقدس از جمله اهداف شرکت در اینگونه نمایشگاه ها است.

وی استقبال مردم از کتب دفاع مقدس را قابل توجه قلمداد کرد و یادآور شد: غرفه انتشارات خط شکنان راهرو سوم واقع شده است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 9 الی 13 و 16:30 الی 21:30 از اینمایشگاه و غرفه خط سکنان بازدید کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌ها در محل نمایشگاه جدید استان یزد واقع در کمربندی دایر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار