مديركل حفظ آثار دفاع مقدس كرمانشاه:

مقاومت خانواده‌های شهدا به ایران عزت بخشیده است

سردار «ناصر باباخانی» گفت: ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا از دوران دفاع مقدس تاکنون تغییر نکرده و با همان اراده و اعتقاد راستین مسیر ولایت را ادامه می‌دهند و مقاومت مادران و خانواده‌های شهدا به ایران عزت بخشیده است.
کد خبر: ۳۸۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 15February 2020

مقاومت خانواده‌های شهدا به این کشور عزت و آبرو بخشیده استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان كرمانشاه امروز در هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه که در سالن همایش اين اداره‌كل برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایستادگی شما خانواده‌های معظم شهدا چه در دوران دفاع مقدس چه انقلاب و پس از آن و تاکنون تغییر نکرده و با همان اراده و اعتقاد راستین مسیر ولایت را ادامه می‌دهید و مقاومت مادران و خانواده‌های شهدا به این کشور عزت بخشیده است.

این مسئول خانواده شهدا را نماد مقاومت و استواری و الگویی برای جامعه دانست و گفت: بر همه ما لازم است که ایستادگی و مقاومت شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنها را نسل به نسل منتقل کنیم تا مورد غفلت واقع نشوند.

باباخانی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران با درس استقامت و مقاومت که از ائمه اطهار (ع) و عاشورای حسینی و حضرت زینب (س) آموخته‌اید از فرزندانتان که مهمترین سرمایه‌های هر خانواده‌ای به شمار می‌آیند، به خاطر اسلام و دفاع از حریم ولایت گذشته‌اید.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، خداوند سیلی محکمی به صورت استکبار زده و نتیجه آن امنیت و آرامش بی‌مثالی است که در کشور ما حاکم شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه داشت: خانواده‌های شهدا اسوه صبر و مقاومت ایران اسلامی هستند لذا بر همه ما لازم است که همواره آنها را تکریم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها