قنادباشی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتقام سخت از اشغالگران آمریکایی چگونه است؟

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اگر با نگاه وسیع‌تری به موضوع انتقام سخت از اشغالگران آمریکایی‌ نگاه کنیم، درمی‌یابیم که این انتقام می‌تواند در قالب‌های مختلف به وقوع بپیوندد.
کد خبر: ۳۸۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ - 16February 2020

انتقام سخت از اشغالگران آمریکایی چگونه است؟«جعفر قنادباشی» کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره انتقام سخت وعده داده شده توسط جبهه مقاومت از اشغالگران آمریکایی در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: در دیدگاه بسیاری از کارشناسان انتقام سخت از آمریکایی‌ها، عملیات نظامی است اما اگر با نگاه وسیع‌تری به موضوع نگاه کنیم، درمی‌یابیم که این انتقام می‌تواند در قالب‌های مختلف به وقوع بپیوندد.

وی با اشاره به اینکه سیلی که آمریکایی‌ها در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد دریافت کردند، دردآور بود، گفت: اعلام تدریجی تلفات آمریکایی‌ها در عین‌الاسد، اعتراف آن‌ها به ضربه خوردن به موقعیت و جایگاه آن‌ها در منطقه بود؛ آن‌ها با این کار به‌طور ناخواسته اعلام کردند که ضربه سختی را از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده‌اند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها این است که در عراق و منطقه غرب آسیا باقی بمانند، تصریح کرد: اخراج اشغالگران آمریکایی به‌دلیل به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، به یک خواسته مردمی تبدیل شده است و این یکی از قالب‌های انتقام سخت از این اشغالگران است.

قنادباشی افزود: این خواسته مردمی دیگر خواسته یک حزب یا دولت نیست که آمریکایی‌ها به آن اهمیت ندهند و یک موضع‌گیری عمومی است و طبیعتا در مسیر اجرا قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور نظامی آمریکایی‌ها در منطقه پر هزینه خواهد بود، در پایان خاطرنشان کرد: مردم سوریه نیز با تمام وجود حمایت آمریکا از داعش را احساس کردند و آن‌ها نیز خواهان اخراج این اشغالگران از کشورشان هستند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار