سرهنگ وحیدی:

برگزاری مراسم ازدواج در کنار مزار شهدا در جهت فرهنگ‌سازی ازدواج آسان موثر است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری مراسم ازدواج زوج‌های جوان در کنار مزار شهدای گمنام بسیار موثر در جهت فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و فرزندآوری در جامعه است و این مراسم‌ها به حول و قوه الهی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ - 15February 2020

برگزاری مراسم ازدواج در کنار مزار شهدا در جهت فرهنگ‌سازی ازدواج آسان موثر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی امروز در حاشیه مراسم ازدواج یک زوج دانشجو در کنار مزار شهدای گمنام اظهار داشت: در راستای تدابیر رهبری مبنی بر ترویج ازدواج آسان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با همکاری تشکل‌های ویژه جوانان در دانشگاه‌ها علی‌الخصوص بسیج دانشجویی نسبت به این امر از اول سال اقدام کرده است.

وی افزود: این اداره‌کل برای همین منظور با حمایت از جوانان و خط‌دهی آنها مراسم عقد ازدواج را در ارومیه و برخی شهرستان‌های استان در کنار مزار شهدای گمنام برگزار می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در همین راستا نیز امروز ۲۶ بهمن مصادف با میلاد حضرت زهرا(س) مراسم خطبه عقد دو زوج جوان دانشجو در سالن آمفی تئاتر و به ویژه در کنار مزار دو شهید گمنام واقع در محوطه این اداره‌کل برگزار شد.

وی عنوان کرد: از نظر مردم برگزاری اینگونه مراسمات آن هم در کنار مزار شهدای گمنام بسیار موثر در جهت فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و فرزندآوری در جامعه است و این مراسم‌ها به حول و قوه الهی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، هدایایی به ویژه کتب دفاع مقدس به زوج‌های جوان تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها