جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

حماسه دوم اسفند تودهنی به بدخواهان نظام است / مجلس قوی به قدرت ایران کمک می‌کند

«حسین محمدرضایی» با بیان اینکه حماسه سازی باید ادامه داشته باشد، گفت: انقلاب اسلامی برای پیشرفت نیاز به این حماسه‌ها دارد و حماسه دوم اسفند یک تودهنی به بدخواهان نظام است.
کد خبر: ۳۸۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 15February 2020

حماسه دوم اسفند تودهنی به بدخواهان نظام است / مجلس قوی به قدرت ایران کمک می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا در مراسم اولین جشنواره رسانه ای «ابوذر» که امروز در مجتمع آموزشی سماء چالوس برگزار شد، سالروز میلاد حضرت زهرا (س)  و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت:  ملت ما حماسه‌ سازی خود را در طول تاریخ ثابت کردند و از این بابت بی‌نظیر هستند.

وی افزود: مردم انقلابی در کیفیت وقوع انقلاب و خلق حماسه پیروزی آن، دفاع مقدس، حوادث طبیعی و غیرمنتظره و مهار فتنه‌ها خوش درخشیدند.

محمدرضایی با اشاره به حماسه حضور مردم در مراسم تشییع حاج «قاسم سلیمانی» و راهپیمایی22 با شکوه بهمن گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی، سرما، برف و باران با خلق حماسه بزرگ دیگر بر افتخارات خود افزودند.

وی با بیان اینکه مردم اعتراضات به حقی دارند و وجود مشکلات را به حساب انقلاب اسلامی نمی‌گذارند، گفت: مردم انقلاب را دوست دارند و تکلیف انقلاب را از تکلیف مسئولین ناکارآمد جدا می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم دلباخته انقلاب هستند و عزت خود را از انقلاب می‌دانند، افزود: ما باید هیبت و دستاوردهای انقلاب و قدرت ایران را در حل بسیاری از بحران‌های منطقه ای بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه حماسه سازی باید ادامه داشته باشد، افزود: انقلاب اسلامی برای پیشرفت نیاز به این حماسه‌ها دارد و حماسه دوم اسفند یک تودهنی به بدخواهان نظام است.

محمدرضایی با بیان اینکه پیشرفت انقلاب در عرصه‌های مختلف با حضور مردم بوده است، به نقش اقشار مختلف مردم و بخصوص خبرنگاران در تبیین دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مثل شب قدر اهمیت دارد، گفت: همانگونه که در شب قدر مقدرات یک ساله مردم رقم می‌خورد سرنوشت چهار ساله ما در همه زمینه‌ها باید رقم بخورد.

محمدرضایی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد، افزود: مشکلات باید زیرساختی درست شود و اصحاب رسانه باید این مهم را درست و منطقی تبیین کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سرنوشت ملتها توسط خود ملتها رقم می‌خورد، مردم حق دارند در انتخابات سرنوشت خود را رقم بزنند، گفت: مسئولین نباید از ابتدا در اقتصاد مقاومتی کم کاری می‌کردند و با ریل گذاری مناسب به حمایت از تولید کنندگان می‌آمدند.

وی ادامه داد: واعظان، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هم باید از اتفاقات انقلاب اسلامی بیشتر بگویند و مردم باید درست انتخاب کنند و تصمیم بگیرند چرا که سرنوشت مردم در مجلس تعیین می‌شود.

محمدرضایی متذکر شد: وظیفه ماست که به‌عنوان یه ایرانی در انتخابات حضور داشته و علاقه‌مندی خود را به نظام نشان دهیم و حضور در صحنه باعث برهم زدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما باید در دنیا تمدن‌ساز باشیم و تمدن عالی دنیا جنگ است و انقلاب باید پایانی باشد و بر همه تمدن‌های غیرانسانی و این نیاز به قوی شدن دارد.

محمدرضایی گفت: مجلس قوی به قدرت ایران کمک می‌کند و اصحاب رسانه باید افکار عمومی به امروز که توسط رسانه‌های شکل می‌گیرد، توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار